کد خبر : 1942835 | 19 خرداد 1402 ساعت 08:30 | 10K بازدید | 31 دیدگاه

آنها هم به اندازه ما فشار را احساس می‌کنند

کری اونانا قبل از فینال: از سیتی نمی‌ترسیم!

آندره اونانا، دروازه‌بان اینتر، تاکید کرد که او و هم‌تیمی‌هایش هیچ ترسی از سیتی ندارند.

کری اونانا قبل از فینال: از سیتی نمی‌ترسیم!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان روز شنبه برای فتح چمپیونزلیگ به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. صعود به دیدار پایانی مسابقات یک موفقیت بزرگ برای شاگردان سیمونه اینزاگی به حساب می‌آید و آنها در شرایطی به پیروزی در این دیدار می‌اندیشند که حریف‌شان یکی از آماده‌ترین تیم‌های یک دهه اخیر فوتبال اروپاست.

خیلی‌ها معتقدند که اینتر برای فرار از شکست سنگین در فینال تحت فشار زیادی قرار دارد. آندره اونانا، دروازه‌بان نراتزوری، اما نظر کاملا متفاوتی دارد و معتقد است که سیتی مقابل اینتر کار آسانی نخواهد داشت.

او که همراه با دیگر اعضای تیم اینتر وارد شهر استانبول شد در مورد حریف روز شنبه تیمش گفت: آنها احتمالا بهترین تیم جهان هستند اما باید این را روز شنبه در زمین نشان دهند. ما در دیدار فینال حاضر خواهیم شد تا از نام و تاریخ اینتر دفاع کنیم و نماینده شایسته‌ای برای هواداران باشیم. سیتی کار آسانی مقابل ما نخواهد داشت و باید قدرت خود را نشان دهد.

1884822

رویارویی با آماده‌ترین مهاجم حال حاضر دنیا (ارلینگ هالند) که در کنار خود هم‌تیمی‌های خطرناکی هم دارد دغدغه بزرگی است که اونانا تاکید کرد باعث ناآرامی در او نشده است: "چرا نباید آرام باشم؟! من کاملا آرام هستم و هیچ فشاری را احساس نمی‌کنم. می‌دانیم که کار آسانی مقابل سیتی نداریم اما مطمئن هستیم که آنها فشار بیشتری نسبت به ما متحمل می.شوند و بنابراین من کاملا آرامم."

او در پاسخ به این سوال که آیا ستاره‌های حریف می‌ترسید گفت: "از رویارویی با کسی نمی‌ترسم. همه ما بازیکنان بزرگی هستیم و می‌دانیم که در دیدار فینال چگونه باید بازی کنیم. این یک بازی سخت برای هر دو تیم خواهد بود."

دروازه‌بان اینتر تا کنون 7 پنالتی از 33 پنالتی‌ای که در دوران حرفه‌ای به سمتش شلیک شده را مهار کرده است. او در مورد احتمال کشیده شدن کار به ضربات پنالتی گفت: نمی‌دانم آنها پنالتی‌هایشان را کجا و چگونه می‌زنند اما حس بسیار خوبی نسبت به ضربات پنالتی دارم.

دیدگاه‌ها