کد خبر : 1943250 | 20 خرداد 1402 ساعت 20:39 | 92.4K بازدید | 39 دیدگاه

بمب خبری رئیس رئال: امباپه را جذب می‌کنیم

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در گفت‌وگویی با یک روزنامه اسپانیایی از خبری جنجالی پرده‌برداری کرد و گفت رئال مادرید، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن را جذب می‌کند.

بمب خبری رئیس رئال: امباپه را جذب می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز امروز در پاسخ به یک سوال روزنامه موندو دپورتیوو درباره کیلیان امباپه ادعایی مطرح کرد که یکی از بمب‌های خبری نقل و انتقالات فوتبالی خواهد بود. رئیس رئال مادرید به این روزنامه گفت که باشگاهش در سال 2024 امباپه را به خدمت خواهد گرفت.

امباپه با وجود تنش‌هایی که تابستان گذشته بین او و رئال مادرید ایجاد شد و در نهایت قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرد اما در ماه‌های گذشته بارها با شایعاتی درباره انتقالش به رئال مواجه بوده است. این ستاره فرانسوی بعد از مدت‌ها کش و قوس با پرز و رئال مادرید در نهایت تابستان گذشته پای تمدید دو ساله قراردادش با پی‌اس‌جی را امضا کرد و به این ترتیب او تا تابستان 2024 بازیکن این تیم فرانسوی است.

در قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن که سال گذشته امضا شد بندی وجود دارد که به این ستاره فرانسوی امکان می‌دهد در تابستان 2024 قراردادش را یک سال دیگر به صورت اتوماتیک تمدید کند اما باشگاه پی‌اس‌جی از چنین اختیاری برخوردار نیست.

1883212

در هفته‌های گذشته گزارش‌های زیادی مدعی بود شرایط نابسامان تیم پاریسی باعث شده امباپه تمایلی برای استفاده از این بند در قراردادش نداشته باشد. این گزارش‌ها باعث شد امیدهای رئال مادرید برای تابستان آینده پررنگ‌تر شود.

امروز وقتی روزنامه موندو دپورتیوو از فلورنتینو پرز پرسید که آیا امباپه را جذب خواهد کرد، رئیس رئال پاسخی داد که بدون شک با واکنش‌های زیادی مواجه خواهد شد. پرز در پاسخی کوتاه به موندو دپورتیوو گفت:" بله، ولی نه امسال".

سال گذشته وقتی امباپه با دخالت عجیب امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، در پاری سن ژرمن ماندگار شد پرز که از این رفتار فرانسوی‌ها خشمگین شده بود در یک مصاحبه گفت: "پی‌اس‌جی به امباپه پیشنهاد داده که تنها بازیکن بلکه مدیر تیم باشد. اینجا بود که ما فهمیدیم این امباپه‌ای نیست که ما می‌خواستیم جذب کنیم. وقتی رئیس جمهور فرانسه به یک جوان زنگ می‌زند شکی نیست او تحت تاثیر قرار می‌گیرد. اینکه رئیس جمهور یک کشور چنین کاری کند اصلا منطقی نیست. او می‌توانست مثل زیدان در رئال مادرید موفق شده و به افتخار کشورش تبدیل شود".

1883726

دیدگاه‌ها