کد خبر : 1944351 | 25 خرداد 1402 ساعت 12:41 | 115.9K بازدید | 11 دیدگاه

رویای ریکلمه تعبیر شد

مسی 10 روز دیگر در بهترین ورزشگاه دنیا

لیونل مسی 10 روز دیگر در ورزشگاه بومبونرا و در بازی خداحافظی خوان رومن ریکلمه حاضر خواهد شد.

مسی 10 روز دیگر در بهترین ورزشگاه دنیا

به گزارش "ورزش سه"، ریکمله 9 سال پیش از بوکاجونیورز جدا شد ولی به دلیل اختلاف با مدیران وقت باشگاه بوکاجونیوز وداع او دوستانه نبود. او رسما در سال 2019 اعلام کرد که فوتبال را کنار گذاشته است. بسیاری امید داشتند او در یک بازی به یادماندنی و با پیراهن بوکا از فوتبال خداحافظی کند و حالا شرایط مهیا شده است. ریکمله که نایب رئیس باشگاه بوکاجونیورز است، 10 روز دیگر در یک بازی بین منتخب بوکا و منتخب آرژانتین، در بومبونرا یک وداع باشکوه خواهد داشت و دیشب خبر داد که لیونل مسی در این بازی حاضر خواهد بود.

1111793

ریکلمه که زمانی در تیم ملی آرژانتین با مسی هم‌تیمی بود، در حالی که احساساتی شده بود به خبرنگاران گفت: «لئو به من زنگ زد و گفت که در این بازی حاضر خواهد بود و باید بگویم این بهترین خبر ممکن و مثل یک رویا برای من است. مسی و مارادونا اسطوره های ابدی آرژانتین هستند و خوش شانس بودم که با هر دو همبازی بودم.»

ریکلمه ادامه داد: «سال 2019 وقتی فوتبال را کنار گذاشتم، لئو به من گفت بازی خداحافظی را به زمانی دیگر موکول کنم چون خودش دوست داشت در آن حاضر باشد ولی در آن مقطع نمی توانست. حالا او را در بهترین ورزشگاه دنیا و مقابل بهترین هواداران دنیا در بومبونرا خواهیم دید.»

دیدگاه‌ها