کد خبر : 1948143 | 12 تیر 1402 ساعت 12:45 | 20.4K بازدید | 8 دیدگاه

فصل بعد در ناپولی هستم

حرف آخر اوسیمن در مورد شایعات جدایی

ویکتور اوسیمن تاکید کرد که فصل بعد نیز در ناپولی خواهد ماند و جایی نمی رود.

حرف آخر اوسیمن در مورد شایعات جدایی

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور اوسیمن در تابستان 2020 و با رقمی بالا از لیل به ناپولی پیوست و پس از دو فصل نه چندان خوب که بیشتر به دلیل مصدومیت‌ها نتوانست بدرخشد، فصل گذشته کمک کرد ناپولی قهرمان سری آ شود. او آقای گل رقابت‌ها شد و یکی از اصلی ترین دلایل فتح اسکودتو توسط آبی‌ها بود.

1892897

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در مورد جدایی اوسیمن منتشر شده است. از بایرن، رئال، پی اس جی و یکی دو باشگاه لیگ برتری به عنوان مقصد بعدی او نام برده شده اما ستاره نیجریه‌ای همه را رد کرد.

اوسیمن گفت: «هرگز هیچ شهری فوتبالی‌تر از ناپل ندیده ام. هواداران ناپولی به بازیکنانشان عشق واقعی دارند و به هر نقطه ای شهر که می‌روم، مورد احترام هواداران قرار دارم. کودکانی را می‌بینم که از من تقلید می‌کنند و عشقی خالصانه دارند. این نشان می‌دهد که من کارم را در ناپولی خوب انجام داده ام و اینگونه از من قدردانی می‌کنند.»

1892898

اوسیمن ادامه داد: «جدایی؟ به این موضوع فکر نمی‌کنم. کجا بروم بهتر از ناپولی؟ معتقدم تصمیم به پیوستن به ناپولی بهترین تصمیم زندگی‌ام بود و از حالا بی تاب فصل بعد هستم. اسکودتو اولین جام دوران حرفه‌ای من بود و امیدوارم این شروعی برای فتح جام‌های بیشتر باشد.»

دیدگاه‌ها