کد خبر : 1952354 | 31 تیر 1402 ساعت 18:52 | 16.8K بازدید | 3 دیدگاه

تهدید تیم جهانبخش: تفریح تمام شد، باید عرق بریزید

آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد، می‌گوید تیمش شرایط خوبی ندارد و شکست مقابل هوفنهایم در بازی دوستانه اخیر ثابت کرد که فاینورد باید تا پایان تابستان شرایط به مراتب بهتری پیدا کند.

تهدید تیم جهانبخش: تفریح تمام شد، باید عرق بریزید

به گزارش "ورزش سه"، فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد امروز به اردوی تابستانی خود در کشور اتریش پایان داد. شاگردان آرنه اسلوت در این اردو یک بازی دوستانه مقابل هوفنهایم انجام دادند و با نتیجه 4-2 شکست خوردند.

سرمربی فاینورد امروز در پایان اردوی تیمش از شرایط فاینورد به شدت ابراز ناراحتی کرد و گفت نتیجه بازی مقابل هوفنهایم و عملکرد تیم زنگ خطرها را به صدا درآورده است.

1900723

فاینوردآرنه اسلوت در مصاحبه با رسانه‌های هلندی گفت:" در مقابل هوفنهایم افتضاح بودیم به خصوص در اوایل بازی. به نظرم اصلا آماده نبودیم. ما انگار برای تفریح وارد زمین شده بودیم ولی آن‌ها آمده بودند که برنده شوند. وقتی فهمیدیم که آنها دارند با جدیت بازی می‌کنند که 1-0 عقب افتاده بودیم. ولی متاسفانه متوجه شدیم که تیم اصلا توان بهتر کار کردن ندارد. به جای اینکه دل به کار بدهیم و سرعت بیشتری به توپ بدهیم شروع کردیم به غر زدن و شکایت کردن از همدیگر. وقتی تیمی اینقدر ناهماهنگ مقابل حریفی خوب قرار بگیرد مسلما مجازات می‌شود".

فاینوردسرمربی فاینورد در ادامه گفت:" هوفنهایم عالی کار کرد. این سطحی است که ما در چمپیونزلیگ خواهیم دید. اینکه چنین بازی زشتی انجام دادیم اصلا جالب نبود. بازیکنان باید بدانند که روز دوشنبه که تمرین شروع می‌شود هیچکس در امان نیست. بازی با هوفنهایم زنگ خطر را به صدا در آورده و من اجازه نمی‌دهم فاینورد به این شکل فصل را شروع کند".

دیدگاه‌ها