کد خبر : 1957821 | 25 مرداد 1402 ساعت 05:30 | 28.8K بازدید | 33 دیدگاه

چالش مورایس در دو پست؛

ترکیب احتمالی سپاهان در شهرآورد اصفهان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در شرایطی وارد میدان شهرآورد خواهد شد که یک محروم و مصدوم جدید برای این مسابقه دارد.

ترکیب احتمالی سپاهان در شهرآورد اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته دوم لیگ برتر، تیم‌های همشهری ذوب‌آهن و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیداری پراهمیت برای دو تیم پیروز هفته نخست که هریک با انگیزه‌ای متفاوت وارد آن خواهند شد و در این بین مورایس و تیمش برنامه‌ای جز پیروزی در این ضیافت نخواهند داشت.

با وجود نقل و انتقالات پر رفت و آمد طلایی‌پوشان، مصدومان و غایبان این تیم برای بازی امشب، به‌خصوص در خط میانی، سرمربی پرتغالی را با محدودیت‌هایی مواجه کرده است تا این تیم حداقل با دو تغییر نسبت به بازی هفته اول برابر تراکتور وارد زمین شود تا آنها جای خالی کریمی مصدوم و نیلسون محروم را پر کنند.

بولت سپاهاندر خط دروازه جایگاه پیام نیازمند غیرقابل دسترسی برای سایر گلرهای سپاهان خواهد بود و این دروازه‌بان ملی‌پوش امشب با بازوبند کاپیتانی پیشاپیش سپاهانی‌ها وارد زمین می‌شود.

بولت سپاهانزکی‌پور و رضاییان به عنوان دو مدافع کناری نیز عضو ثابتی از ترکیب مورایس خواهند بود، اما نقطه ابهام ترکیب طلایی‌پوشان، انتخاب جانشین برای نیلسون است. جایی که احتمالا هادی محمدی در کنار محمد دانشگر قرار بگیرد. هرچند سیاوش یزدانی نیز به دلیل هماهنگی با هم‌تیمی سابق خود در استقلال، گزینه‌ای ایده‌آل به شمار می‌رود.

بولت سپاهاندر خط میانی حضور رضا اسدی و محمد قربانی مانند بازی قبلی کاملا واضح است، اما اندیشه‌های مورایس برای پر کردن جای خالی کریمی می‌تواند به بازی این تیم سمت و سو بدهد و گزینه احتمالی برای این موضوع، به عقب کشیدن فرشاد احمدزاده برای بازی به عنوان هافبک مرکزی مایل به چپ است.

بولت سپاهاندر این صورت جای خالی این بازیکن به عنوان وینگر به احتمال زیاد به کاوه رضایی خواهد رسید تا این بازیکن مکمل رضا شکاری برای تغذیه شهریار مغانلو در نوک خط حمله باشد.

1909073

سپاهانبه این ترتیب ترکیب احتمالی سپاهان برای بازی فردا به شرح زیر خواهد بود؛

پیام نیازمند، رامین رضاییان، محمد دانشگر، هادی محمدی، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

دیدگاه‌ها