کد خبر : 1958041 | 25 مرداد 1402 ساعت 21:30 | 31.4K بازدید | 26 دیدگاه

قزوین و یک افتتاحیه تلخ؛

شمس آذر 1 هوادار 2: استقلالی‌های خطرناک فکری

دو گل بابک مرادی و امین قاسمی‌نژاد برای اولین پیروزی هوادار در این فصل لیگ برتر کافی بود.

شمس آذر 1  هوادار 2: استقلالی‌های خطرناک فکری

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر پس از بدشانسی و تساوی لحظه آخری در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان، امروز در حضور تماشاگران آقا و خانم به دنبال کسب پیروزی برابر هوادار تهران بود، اما تلاش آنها برای اجرای همان نمایش تهاجمی مسابقات لیگ دسته اول، توفیقی پیدا نکرد تا همچنان با امتیاز منفی 2 به کارش در لیگ برتر ادامه بدهد. آنها برای موفقیت در لیگ به زمان بیشتری احتیاج دارند ولی در سمت مقابل، شاگردان محمود فکری با این برد 4 امتیازی شدند و برد مهمی در قزوین به دست آوردند.

ویدئو: 308024

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های شمس‌آذر و هوادار را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


تقویمهفته دوم لیگ برتر؛ چهارشنبه: 1402/05/25 ؛ ساعت 19:30 استادیوم: سردار آزادگان
سوتداوران: رضا عادل/ کمک‌ها: علیرضا مرادی و امین قدیری؛ داور چهارم: فرهاد امینی/ ناظر داوری: حسین خانبان


شمس آذرشمس‌آذر قزوین
علیرضا جعفرپور، محسن طرحانی، عرفان قهرمانی، امیرمحمد نسایی، امیرمسعود سرآبادانیخروج از زمین مصطفی احمدیورود به زمین (78)، محمد پاپیخروج از زمینمجتبی فخاریان ورود به زمین(64)، حسین گودرزی، هومن ربیع‌زادهخروج از زمینعلی آزاد منشورود به زمین (64)، صادق بوصبیح، علی اصغر اعرابی و فراز امامعلیخروج از زمینرحمان جعفری ورود به زمین(58)
سرمربی: سعید دقیقی


هوادارهوادار تهران
علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، مرتضی منصوریخروج از زمینمحمد میریورود به زمین(71)، سبحان پسندیده، محمد عباسی، ایوب کلانتری، قائم اسلامی‌خواهخروج از زمینفرهاد زاوشیورود به زمین(81)، بابک مرادیخروج از زمینابوالفضل قربانیورود به زمین(68)، محمد دیندارخروج از زمینمحمدعلی عبدالهیورود به زمین(68) و امین قاسمی‌نژادخروج از زمینکریم اسلامی ورود به زمین(81)
سرمربی: محمود فکری


⚽شرح گل ها:
هوادار یک شمس آذر صفر: پرتاب اوت هواداری‌ها از سمت چپ زمین موقعیت خوبی برای بابک مرادی به وجود آورد که این بازیکن با وجود عدم تعادل، با حرکت نمایشی توپ را به بابک مرادی رساند تا او با ضربه بغل پای راست دروازه شمس‌آذر را باز کند.

ویدئو: 308013

هوادار دو شمس آذر صفر: غافلگیری بازیکنان شمس‌آذر کاری کرد تا بازیکنان هوادار با ایجاد یک ضدحمله سریع از سمت چپ و ارسال توپ به پشت مدافعان حریف صاحب موقعیت تک به تک شوند و امین قاسمی‌نژاد پس از پیشتازی تا محوطه جریمه و شوت زمینی گل دوم هوادار را بزند.

ویدئو: 308016

هوادار دو شمس آذر یک: درحالی که مدافع هوادار سعی در دور کردن توپ داشت، توپ به اشتباه به رحمان جعفری رسید و بهترین گلزن فصل پیش با ضربه سر توپ را در حالی وارد دروازه کرد که حقیقی اعتقاد داشت روی او خطا صورت گرفته است.

ویدئو: 308019

کرنومترلحظات حساس:
دقیقه 2: توپ ارسالی از کرنر سمت چپ زمین دراختیار حقیقی قرار گرفت.
دقیقه 4: شوت فریبرز گرامی از روی ضربه ایستگاهی ثمری نداشت و با اینکه به بازیکن شمس آذر برخورد کرد و به بیرون رفت، اما کرنر تشخیص داده نشد.
دقیقه 9: ضربه ایستگاهی برای هوادار تهران از فاصله حدود ۲۵ متری که ضربه بابک مرادی با اختلاف راهی اوت شد.
دقیقه 11: شوت ایوب کلانتری از روی ضربه ایستگاهی به دیوار دفاعی بازیکنان شمس آذر خورد و به کرنر رفت.
دقیقه 14: ارسال دقیق اعرابی از سمت چپ زمین و ضربه پشت سر فراز امامعلی با اختلاف کم از روی تیرک افقی دروازه هوادار به بیرون رفت و روی تور دروازه فرود آمد.
دقیقه 16: نزدیک بود روی تعلل خط دفاعی شمس آذر دروازه این تیم باز شود که ضربه سر دیندار پس از برخورد به تیرک عمودی و جعفرپور به کرنر رفت.
دقیقه 17: جعفرپور دروازه شمس آذر را نجات داد و نگذاشت کار تاکتیکی هوادار روی کرنر و شوت زمینی سبحان پسندیده تبدیل به گل شود.
دقیقه ۱۸: ارسال در محوطه شش قدم و ضربه مهاجم شمس آذر به شکلی جالب از سوی حقیقی دفع شد تا گلر تیم هوادار تماشاگران نیم خیز شده برای جشن گل را بار دیگر روی صندلی برگرداند.
دقیقه 21: شوت والی محمد پاپی دقت لازم را نداشت و با اختلاف از دروازه هوادار راهی اوت شد.
دقیقه ۲۳: اوت بلند به پاپی رسید و حقیقی ضربه سر این بازیکن را مهار کرد.
دقیقه ۳۴: توپ برگشتی در میانه میدان را محسن طرحانی از فاصله ۳۰ متری به سمت دروازه حقیقی کوبید که ضربه اش با اختلاف راهی اوت شد.
 

1910801

دقیقه ۴۲: فرار پشت مدافع توسط فراز امامعلی و ضربه این بازیکن اینبار هم توسط علیرضا حقیقی مهار شد و ثانیه‌هایی بعد البته کمک داور با پرچم افساید خود حسرت مهاجم شمس آذر را کمتر کرد.
دقیقه ۴۵: شوت زمینی سر آبادانی از پشت محوطه جریمه با اختلافی کم راهی دروازه شد تا آخرین موقعیت شمس آذر در نیمه اول از کف برود.
دقیقه ۱+۴۵: شوت اعرابی با اختلاف اندک از کنار دروازه حقیقی به بیرون رفت.
دقیقه ۴۶: اینبار شوت از پشت محوطه جریمه توسط محمد پاپی که از بالای تیرک افقی راهی اوت شد.
دقیقه ۴۸: حرکت بابک مرادی به داخل محوطه جریمه در ادامه با از دست رفتن تعادل این بازیکن همراه شد که او و نیمکت نشینان هوادار اعتقاد به پنالتی داشتند.
دقیقه۵۴: حملات متعدد شمس آذر به ربیعی رسید و توپ او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 65: مجتبی فخریان می توانست بلافصله پس از ورود به زمین گلزنی کند، اما نتوانست از توپ ارسالی از جناح چپ بهره ببرد و توپ پس از برخورد به پای او در دستان حقیقی جای گرفت.
دقیقه 69: شوت تماشایی آزادمنش از پشت محوطه جریمه نزدیک بود تبدیل به گل شود که توپ با کمترین اختلاف از کنار دروازه هوادار به اوت رفت.
دقیقه 75: نزدیک بود قاسمی‌نژاد دومین گل خود را بزند و برای سومین بار دروازه شمس‌آذر را باز کند که شوت زمینی او را جعفرپور با پا برگشت داد.

1910803


دقیقه ۷۹: علی آزادمنش موفق نشد از موقعیت بسیار حساس استفاده کند.
دقیقه 85: ضربه ایستگاهی رحمان جعفری با اختلاف کم از روی دروازه هوادار به بیرون رفت.


پاس گلبهترین بازیکن:
یک پاس گل تماشایی و یک گل با فرار دیدنی و ضربه بغل پای زمینی؛ این تمام کاری بود که امین قاسمی‌نژاد انجام داد تا تیمش را به 2 گل و 3 امتیاز در قزوین برساند که البته اگر دقت بیشتر این مهاجم پیشین استقلال بود، می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند.

1910802

📌اتفاق ویژه:
شروع شمس‌آذر در لیگ برتر به تلخ‌ترین شکل ممکن پیش می‌رود؛ آنها پس از کسر سه امتیاز، فصل را با دریافت گل لحظه آخری و از دست رفتن پیروزی مقابل استقلال خوزستان، امروز هم برابر چشمان هواداران‌شان با نتیجه 2 بر یک مغلوب هوادار شدند تا برای رسیدن به اولین برد و جشن در قزوین منتظر بمانند.


کارت زردکارت زرد:
بولت ذوب آهنهومن ربیع زاده(20)
بولت هوادارمهدی عبدی(35)
بولت هواداربابک مرادی(50)
بولت هوادارکریم اسلامی (93)


بولت پرسپولیسحواشی:
مشکی شمس‌آذر قزوین با 5 تغییر در ترکیب و هوادار تهران با 2 جابه‌جایی نسبت به هفته اول، بازی امروز را آغاز کرده‌اند.
مشکی حدود ۵۰۰ هوادار خانوم که عمدتا طرفدار شمس آذر هستند با حضور در سکوها به تشویق این تیم مشغول هستند.
مشکی حمید مطهری، مربی تیم ملی با حضور در استادیوم سردار آزادگان به نظاره عملکرد بازیکنان دو تیم مشغول است.

1910643


مشکی اولین جدال خانگی تاریخ شمس آذر در لیگ برتر با استقبال خوبی از سوی هواداران همراه شده و حدود بیش از ۱۰ هزار تماشاگر در استادیوم حاضر هستند که رفته رفته به تعداد آنها افزوده می‌شود.
مشکی مسوولان استانی قزوین با حضور پررنگ در استادیوم در اولین بازی خانگی شمس آذر، همراهی خود را با این تیم در اولین فصل حضور سبزپوشان در لیگ برتر، نشان داده‌اند.
مشکی سعید دقیقی در یک صحنه توپی که اوت شده بود را در اختیار گرفت و تلاش بابک مرادی برای پرتاب توپ با برخورد کوچکی بین طرفین همراه شد که واکنش طرفداران را در پی داشت.

1910648

مشکینیمه دوم دیدار دو تیم با حمله شمس آذر آغاز شد و البته ثانیه‌هایی بعد با توجه به اخلال شکل گرفته سریعا با توقف همراه شد.
مشکی بازی در ثانیه های ابتدایی نیمه دوم با توجه به لیزر پرانی تماشاگران برای لحظاتی از سوی داور قطع شد و از بلندگوی ورزشگاه به تماشاگران خاطی تذکر داده شد.
مشکیرحمان جعفری آقای گل فصل گذشته شمس آذر اولین بازی اش را در فصل جدید برای تیمش انجام داد و بعد از مصدومیتی که پشت سر گذاشت به عنوان یار تعویضی به میدان آمد.
مشکی علیرضا حقیقی که در زمان گل هوادار دچار مصدومیت شده بود، حدود سه دقیقه روی زمین نشسته بود و دچار مصدومیت شد.
مشکیبه علت مصدومیت حقیقی در وقت های اضافه بازی حدود دو دقیقه متوقف شد.
مشکیدر پایان بازی هواداران علیه حقیقی شعار دادند که با واکنشی از سوی گلر اسبق تیم ملی همراه نشد و او مسیر رختکن را در پیش گرفت.
مشکیبابک مرادی که گل اول این بازی را به ثمر رسانده بود در لحظه خروج از زمین با هواداران شمس آذری بگو مگو داشت که با وساطت سرپرست هوادار راهی رختکن شد.

دیدگاه‌ها