کد خبر : 1958109 | 25 مرداد 1402 ساعت 23:02 | 16.7K بازدید | 6 دیدگاه

جانانه بردیم و مستحقش بودیم

فکری به هواداران شمس آذر امیدواری داد

محمود فکری می‌گوید باتوجه به سیاست‌های باشگاه هوادار کنار بازیکنان باتجربه، از جوان‌ترها نیز استفاده می‌کند.

فکری به هواداران شمس آذر امیدواری داد

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری، سرمربی هوادار پس از پیروزی تیمش مقابل شمس آذر در کنفرانس خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: خیلی خوشحالیم برای اولین بار در تاریخ پنج ساله باشگاه هوادار دوستان خوب ما در رسانه‌های استان قزوین را می‌بینیم. خیلی خیلی خوشحال شدم که امروز بازی با حضور بانوان و آقایان برگزار شد.

فکری در خصوص بازی گفت: جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. بازی خیلی قشنگی بود. موقعیت‌های خیلی خوبی روی هر دو دروازه، هم نیمه اول و هم نیمه دوم به وجود آمد. می‌شود گفت هر دو تیم برابر فوتبال بازی کردند. خدا را شکر ما توانستیم از این بازی سنگین ۳ امتیاز به دست آوریم. نیمه اول موقعیت داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم، اما به تیر دروازه زدیم. نیمه دوم هم همینطور‌. بعد از گل دوم ما موقعیتی داشتیم که اگر می‌توانستیم از آن موقعیت تک به تک استفاده کنیم و گل سوم را می‌زدیم، خیالمان راحت‌تر می‌شد ولی بعد از زدن گل دوم، شمس آذر فشار خیلی زیادی روی دروازه‌مان آورد.

سرمربی هوادار ادامه داد: بچه‌های ما با تمام وجود و غیرت‌شان بازی کردند، دویدند و جنگیدند. فرصت آنچنانی که روی دروازه ما خطرناک باشد و دروازه ما را تهدید کند نداشتیم. روی دروازه و در هجده قدم می‌آمدند ولی‌ بچه‌ها جانانه دفاع کردند و فرصت خاصی به تیم حریف ندادند. می‌توان گفت تیم ما مستحق این برد بود و خدا را شکر به این ۳ امتیاز رسیدیم.

او در مورد میدان دادن به بازیکنان جوان گفت: نکته مهم بازی برای ما این بود که در بازی گذشته به یکی از بازیکنان جوانمان میدان دادیم، امروز هم به دو سه تا از بازیکنان جوانمان میدان دادیم. در کنار باتجربه‌هایمان که واقعا با جان و دل بازی می‌کنند، جوان‌ترها هم می‌توانند به ما کمک کنند و در راستای سیاست باشگاه بتوانیم از جوان‌ترها استفاده کنیم و سال‌های آینده باشگاه را تضمین کنیم. خدا را شکر که توانستیم در کنار باتجربه‌ها به بازیکنان جوان هم میدان بدهیم و ترکیب خوبی را درست کنیم و در مقابل رقبا به میدان بیاییم.

او در مورد تماشاگران گفت: مجدد خسته نباشید می‌گویم. شاید تماشاگرانی که آمدند، دوست داشتند تیمشان برنده بیرون بیاید ولی در مجموع اگر کسی بیننده این بازی بوده باشد، فکر می‌کنم که لذت برده است. تیم شمس آذر به خوبی بازی کرد و من مطمئنم این تیم می‌تواند یقه خیلی از تیم‌ها را با شکل بازی و سرعتی که ارائه می‌دهد بگیرد.

سرمربی هوادار راجع به داوری گفت: در مجموع داوری خوب بود. به هر حال یک سری اشتباهات هست حالا این اشتباهات شاید یک جاهایی به ضرر یا به نفعمان بود ولی اشتباهاتی که بازی را تغییر بدهد نبوده و جا دارد که تشکر کنم از تیم داوری مخصوصا داور وسط آقای عادل در اکثر صحنه‌ها نزدیک بود به خودشان و تیمشان خسته نباشید می‌گویم.

دیدگاه‌ها