کد خبر : 1959345 | 30 مرداد 1402 ساعت 16:52 | 39.2K بازدید | 9 دیدگاه

مخالفت تن هاخ: این بازیکن فروشی نیست!

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تمایلی به فروش ویکتور لیندلوف در نقل و انتقالات تابستانی ندارد.

مخالفت تن هاخ: این بازیکن فروشی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش‌ها در انگلیس، اریک تن هاخ نمی‌خواهد لیندلوف منچستریونایتد را ترک کند. او از ماه ژانویه این بازیکن را یک مهره کلیدی در ترکیب اصلی می‌داند و با وجود پیشنهاد چندین باشگاه اروپایی اجازه جدایی او را صادر نخواهد کرد.

فابریس هاوکینز، روزنامه نگار RMC Sport، گزارش می‌دهد که باشگاه رن در حال بررسی شرایط جذب ویکتور لیندلوف، مدافع میانی منچستریونایتد، در صورت ترک آرتور تیاته از این باشگاه است.

همانطور که توسط اکیپ گزارش شده، مدافع میانی بلژیکی که تابستان گذشته در رن حضور داشت، در فهرست بازیکنان مورد علاقه لیورپول و فولام حضور دارد. هر دو باشگاه انگلیسی به دنبال جذب یک مدافع میانی چپ پا از الان تا انتهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستند.

1913237

با این حال، طبق گفته فوت مرکاتو، این باشگاه لایپزیش است که اولین حرکت را انجام داده است. طبق گزارش‌ها، باشگاه آلمانی یک قرارداد قرضی با گزینه‌ای برای دائمی کردن قرارداد به مبلغ 30 میلیون یورو ارائه داده است. اگر این بازیکن رن را ترک کند، لیندلوف به عنوان یک جایگزین جدی در نظر گرفته می‌شود.

با این حال، احتمال هر معامله‌ای می‌تواند پیچیده باشد. مدافع میانی سوئدی در منچستریونایتد خوشحال است و اریک تن هاخ او را بازیکن کلیدی می‌داند.

دیدگاه‌ها