کد خبر : 1959613 | 31 مرداد 1402 ساعت 21:38 | 323.8K بازدید | 1125 دیدگاه

حذف تلخ یاران خمس با درخشش پیانیچ و عثمان

تراکتور 1 - شارجه 3، چه بازی عجیبی بود!

تیم فوتبال تراکتور نتوانست در حضور پرشمار هوادارانش به نتیجه‌ای بهتر از شکست ۳ بر یک دست پیدا کند.

تراکتور 1 - شارجه 3، چه بازی عجیبی بود!

به گزارش "ورزش‌ سه"، تراکتور پس از دو شکست در لیگ برتر برای کسب پیروزی مقابل تیم پرستاره شارجه به میدان رفته بود، اما آنها در شرایطی که شارجه فقط کمی بهتر بازی را آغاز کرده بود، روی ارسال کرنر توسط پیانیچ و ضربه شاهین مدافع میانی خودشان به گل برتری دست یافتند و نیمه اول را با همین نتیجه تمام کردند. در نیمه دوم تراکتور برای جبران نتیجه به مسابقه وارد شده بود، اما در حالی که برای زدن گل تساوی آنها در چندین مرتبه فقط چند سانتی متر کم آوردند، روی اشتباهاتی که در خط دفاعی داشتند گل دوم توسط کامارا به ثمر رسید تا آرزوهای هواداران در ورزشگاه بر باد برود. اما در حالی که تبریزی‌ها در حال ترک ورزشگاه در دقیقه 8۶ بودند، گل هاشم نژاد یکی از تعویضی‌های خمس تراکتور را به بازی بازگرداند، اما بازی عجولانه برای تساوی باعث شد که یک اشتباه دیگر هم از راه برسد و پنالتی‌ای که سیامک نعمتی مرتکب شد، گل سوم را توسط کایو رقم زد و تراکتور این مسابقه را با نتیجه 3 بر یک واگذار کرد. با این وصف تعداد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان فصل پیش رو از 3 نماینده بیشتر نخواهد بود.

تقویم سه شنبه 31 مرداد ماه 1402؛ مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا؛ ورزشگاه یادگار امام تبریز 
  🏟  تعداد تماشاگر: ۸۰۸۹۸ 
سوت تیم داوری: کیم جونگ هیوک، پارک کیونیونگ، جانگ جونپیل، کیم دائه‌یونگ

ویدئو: 308531

تراکتورترکیب تراکتور 
پورحمیدی، آقاسی، خلیل‌زاده، شیری، کریم‌آذرخروج از زمینهاشم نژادورود به زمین(72)، صفا هادیخروج از زمینسیامک نعمتیورود به زمین(72)، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنزخروج از زمینمهدی حسینیورود به زمین(82)، محمد قنبریخروج از زمینعارف رستمیورود به زمین(7۳)، ریکاردو آلوز و حسین‌زاده
سرمربی: پاکو خمس 

1913906

شارجه اماراتترکیب شارجه 

الحوسنی، صالحخروج از زمینعبدالعزیز سلیمورود به زمین(90+3)، عبدالرحمن، کایو،عبدالباسیطخروج از زمینمجید سرورورود به زمین(74) ، پیانیچخروج از زمینعبداللهورود به زمین(90+3)، الظنحانی، ماجد راشد، لوان پریرا، عثمان کامارا، کونستانتینیوس مانولاس
سرمربی: کوزمین اولاریو

1913907

کارت زرد تراکتورشجاع خلیل زاده (83) شارجه اماراتشاهین عبدالرحمان(26)،لوانزینیو(78)


بهترین بازیکن:

شارجه امارات اوسمان کامارا هافبک 20 ساله و فرانسوی الشارجه با گلی که برابر تراکتور به ثمر رساند بهترین بازیکن زمین بود. این بازیکن شب خوبی را سپری کرد و نقش کلیدی در پیروزی تیمش در یک بازی دشوار خارج از خانه برابر تراکتور ایفا کرد، درخشش او در حضور ستاره‌های مطرحی چون کایو، پیانیچ و خیمنز اتفاق افتاد.

1913952
1913953

شرح گل

شارجه امارات الشارجه امارات (۱-۰): پس از ارسال چند کرنر خطرناک از میرالم پیانیچ سرانجام این بازیکن در دقیقه ۲۶ کرنر دیگری را به تیرک دوم ارسال کرد که شاهین عبدالرحمان در شرایطی که بازیکنی نزدیک او نبود بلند شد و گل اول مسابقه را ثبت کرد.

ویدئو: 308512
1913908

شارجه امارات الشارجه امارات (2-۰): 
در دقیقه 8۵ و روی یک حرکت ترکیبی عالی، کایو با آنکه با خطا متوقف شده بود پاس به بیرون را به کامارا داد و این بازیکن با شوت محکم برای دومین بار دروازه تراکتور و پورحمیدی را باز کرد. 

ویدئو: 308525

تراکتور تراکتور ایران (2-1): 

ارسال بلند بازیکن تراکتور در حالی که به تازگی قرمزپوشان گل دوم را دریافت  کرده بودند، در دقیقه 86 با ضربه هاشم‌نژاد به گل اول شاگردان خمس منجر شد.

ویدئو: 308527

شارجه امارات الشارجه امارات (3-1): 
در دقیقه 90 و در حالی که تراکتور بعد از زدن گل اول روحیه گرفته بود که بازی را برگرداند الشارجه روی حمله از سمت راست خط دفاعی خطرناک ظاهر شد. در این لحظه شجاع توسط مهاجم حریف از هجده قدم خارج شده و در نهایت سیامک نعمتی در یک برخورد با بازیکن الشارجه مرتکب خطای پنالتی شد. 
کایو بازیکن برزیلی الشارجه با یک ضربه دقیق در جهت مخالف حسین پورحمیدی گل سوم را ثمر رساند.

ویدئو: 308530
1913967

اتفاق ویژه 

شکست تراکتور در پلی آف  و حذف از لیگ قهرمانان اتفاق ویژه بازی امشب بود. این شکست تیمی بود که امید زیادی وجود داشت که امسال بتواند علاوه بر موفقیت در لیگ برتر در آسیا نیز عملکرد درخشانی داشته باشد. آنها در ظاهر همه چیز دارند، باشگاه خصوصی متمول، هواداران پرشمار و پرشور، مربی بین المللی و بازیکنان مطرح ایرانی و خارجی. اما تراکتور نه فقط پلی آف لیگ قهرمانان که دو بازی اول لیگ برتر را با شکست پشت سرگذاشته است و این شرایط تراکتور را در همین ابتدای راه پیچیده نشان می‌دهد.


پایان نیمه اولشرح نیمه اول:

شارجه بازی را خوب آغاز کرد، اما رفته رفته کار به تعادل کشید و بیشتر ضربات کرنر تیم اماراتی بود که شاگردان خمس را در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام تحت تاثیر قرار داده بود. این کرنرها در دقیقه 26 جواب داد و روی ارسال پیانیچ، شاهین مدافع میانی شارجه گل برتری را در حالی که هیچ کس او را یارگیری نکرده بود، به ثمر رساند. در ادامه شارجه به صورت خودآگاه کمی عقب نشست و این فرصت را به تراکتور داد که جلو بکشد، اما هر دو تیم تا دقایق پایانی مسابقه به جز چند شوت موقعیت خوبی نتوانستند ایجاد کنند تا نیمه اول با همان تک گل تیم میهمان به پایان برسد.

در نیمه دوم شاهد بازی تهاجمی‌تری از سوی تراکتور بودیم و نتیجه آن ایجاد چندین موقعیت بسیار خوب گلزنی بود، اما درنهایت این تیم حریف بود که توانست یکبار دیگر از اشتباهات فردی تراکتوری‌ها که در لیگ هم دامن آنها را گرفته است، بهره ببرد و گل دوم را به ثمر برساند. البته پیش از این گل هم بازیکنان شارجه روی یک اشتباه دفاعی می‌توانستند زودتر به گل دوم برسند. پس از گل دوم شارجه که در دقیقه 85 رقم خورد، هاشم نژاد در دقیقه 8۶ اختلاف را به حداقل رساند تا تی تی‌ها را  به صندلی‌هایشان بازگرداند. در ادامه اما بازی عجولانه شاگردان خمس سبب شد تا سیامک نعمتی در محوطه جریمه به اشتباه پای بازیکن حریف را بزند و کایو گل سوم را از روی نقطه پنالتی زد تا حذف تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا و رویای رسیدنش به مرحله گروهی برای تبریزی‌ها پایان یابد.

1913880

دقایق حساس:

بولت زیر مجموعهدقیقه ۳: ضربه ایستگاهی میرالیم پیانیچ اولین موقعیت بازی را شکل داد و شوت او پس از برخورد به مدافعین تراکتور راهی کرنر شد.

بولت پرسپولیسدقیقه ۶: اولین موقعیت تیم فوتبال تراکتور روی شوت ریکاردو بازیکن خارجی این تیم به دست آمد ولی ضربه این بازیکن قدرت کافی را نداشت و در اختیار سنگربان شارجه قرار گرفت.

بولت پرسپولیسدقیقه 20: مصدومیت مهدی شیری و یک بازیکن تیم فوتبال شارجه روی کرنر ارسالی پیانیچ در دقیقه ۲۰ سبب توقف چند ثانیه‌ای مسابقه به دلیل مداوای این دو بازیکن شده است.

بولت زیر مجموعهدقیقه 22: شوت لوان پرایرا وینگر برزیلی تیم فوتبال الشارجه روی یک ضد حمله سریع با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

بولت پرسپولیسدقیقه ۴۵: شوت خطرناک خیمنز پینکر تیم فوتبال تراکتور با واکنش نه چندان خوب عادل هوسانی گلر شارجه چیزی نمانده بود به گل اول تراکتور بدل شود.

ویدئو: 308513

بولت پرسپولیسدقیقه ۴۸: شوت گوستاوو واگنین با پای چپ از پشت محوطه جریمه زده شد و درست به همان جایی رفت که عادل هوسانی گلر شارجه ایستاده بود.

1913881

بولت پرسپولیسدقیقه ۵۳: شوت ریکاردو آلوز با فاصله زیادی از بالای دروازه راهی اوت شد.

بولت پرسپولیسدقیقه ۵۸: والی خیمنز روی ارسال ریکاردو آلوز چیزی نمانده بود که به گل اول تراکتور بدل شود، اما توپ خطرناک او در آستانه ورود به دروازه با عکس‌العمل به موقع دفاع شارجه به بازی برگشت داده شد.

بولت پرسپولیسدقیقه ۶۱: ضربه چیپ تماشایی ریکاردو آلوز روی اشتباه عادل هوسانی سنگربان شارجه با اختلاف ناچیزی به صورت نفس‌گیر راهی اوت شد.

بولت پرسپولیسدقیقه ۶۴: ارسال تماشایی مهدی شیری با ضربت سر واگنین همراه شد که عادل هوسانی سنگربان شارجه این بار عملکرد خوبی داشت و با شیرجه‌ای بلند توپ را به کرنر فرستاد.

بولت زیر مجموعهدقیقه ۶۵: شوت مجید رشید روی یک ضد حمله با اختلاف زیادی راهی اوت شد.

بولت پرسپولیسدقیقه ۶۷: شوت ریکاردو آلوز باز هم از پشت محوطه جریمه بی‌دقت زده شد و با اختلاف بسیار زیادی راهی اوت شد.

بولت پرسپولیسدقیقه ۷۳: شوت سیامک نعمتی به شکلی خطرناک در بدو ورودش به زمین راهی اوت شد.


حواشی:

بولت پرسپولیسهواداران تبریزی مطابق انتظار استقبال فوق‌العاده‌ای از این مسابقه به عمل آورده‌اند.

ویدئو: 308495

بولت پرسپولیسبرای اولین مرتبه زنان تبریزی توانسته‌اند در ورزشگاه یادگار امام حاضر شوند و این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

ویدئو: 308493

بولت پرسپولیسامیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی در جایگاه ویژه حضور دارد و نمایش شاگردان خمس را از نزدیک تماشا می‌کند.

ویدئو: 308510

بولت پرسپولیسمحمد نادری مدافع چپ تیم فوتبال تراکتور در این مسابقه به دلیل مصدومیت حضور ندارد و سعید کریمی آذر به جای او در پست مدافع چپ مقابل شارجه بازی می‌کند.

1913965

بولت پرسپولیسحضور هشتاد هزار تماشاگر تراکتوری در بازی مقابل شارجه برای دومین بار در یک هفته ورزشگاه یادگار امام را لبریز از تماشاچی کرد که یک رکورد جالب توجه در آسیا به حساب می‌آید. 
بولت پرسپولیستراکتوری‌ها از ترکیب متفاوتی نسبت به پرسپولیس استفاده کردند اما نتوانستند با پیروزی زمین را ترک کنند. 
بولت پرسپولیسدر پایان مسابقه تعدادی از هواداران در یکی از جایگاه‌ها علیه بازیکنان تراکتور شعار دادند. 

1913961

بولت پرسپولیسمهدی عبدی بازیکن سابق پرسپولیس که به تراکتور پیوسته از پشت دروازه شمالی با استرس بازی را تماشا می‌کرد. 
بولت پرسپولیسبازیکنان شارجه بعد از گل سوم شادی معناداری مقابل پرچک کرنر دروازه شمالی راه انداختند. 

1913962

بولت پرسپولیسعارف رستمی مهاجم تراکتور روی یک کاشته در دقیقه 95 با اصرار توپ را از ریکاردو آلوز هافبک تراکتور گرفت و این ضربه را خراب کرد. 

1913963

بولت پرسپولیسدر شرایطی که تراکتور بعد از جبران یکی از گل‌ها و رسیدن به نتیجه دو، یک خود را آماده حملات بیشتر می‌کرد اشتباهات مکرر دفاعی و به دست آمدن یک پنالتی پرونده بازی را داشت. البته بازیکنان تراکتور اعتراض شدیدی به داور نسبت به اعلام پنالتی داشتند. 

بولت پرسپولیسبا صعود شارجه به مرحله گروهی لیگ قهرمانان تراکتور باید آرزوهایش را در لیگ برتر ایران و جام حذفی دنبال کند. آنها بیش از این به تمرین و تقویت نیازمندند.

1913964

دیدگاه‌ها