کد خبر : 1961523 | 02 شهریور 1402 ساعت 19:30 | 127 بازدید | 0 دیدگاه

نامشخص بودن قرارداد اسطوره فرانسوی

وضعیت مبهم قرارداد آنری با فدراسیون فرانسه

تیری آنری با وجود اینکه تقریبا سرمربی تیم المپیک فرانسه دانسته می‌شود، هنوز قراردادی امضا نکرده است.

وضعیت مبهم قرارداد آنری با فدراسیون فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اعلام فدراسیون فوتبال فرانسه، تیری آنری هنوز در انتظار امضای قراردادی برای سرمربیگری تیم زیر 21 ساله‌های فرانسه است. قراردادی که گفته می‌شود دوساله خواهد بود.

ستاره سابق آرسنال و بارسلونا، که قبل از اینکه اولیویه ژیرو جای او را در جام جهانی قطر به دست آورد، رکورد گلزنی را برای آنها در تمام دوران‌ها داشت، مدت‌هاست در خبرها به عنوان مربی تیم زیر 21 ساله‌های فرانسه معرفی می‌شود.

یکشنبه گذشته، این مهاجم سابق در پوشش خبری آمازون پرایم از لیگ 1 دیده شد که سوالات در مورد ارتباطش با تیم ملی را رد کرد و با خنده و دعوت به وقفه تبلیغاتی از پاسخ به این سوال طفره رفت.

دوشنبه صبح، فدراسیون فوتبال فرانسه گمانه زنی‌ها را تایید کرد و او را سرمربی جدید اعلام کرد، اقدامی که تا کنون با خبر امضای قرارداد همراه نبوده است.

به گزارش نشریه اکیپ فرانسه، این اسطوره فوتبال 46 ساله، به دلیل مقام فعلی‌اش به عنوان کارشناس شبکه cbc sports و ارتباط طولانی با شرکت پوما برای تامین لباس تاکنون قرارداد امضا نکرده است. آنری مدت‌هاست که شرکت پوما را به عنوان اسپانسر دارد اما تیم ملی امیدهای فرانسه توسط شرکت نایکی حمایت می‌شود. در نتیجه این می‌تواند برای رابطه آنری با پوما مشکل‌ساز باشد، که شاید مایل نباشد یکی از بزرگترین شرکایش در لباس رقیب دیده شود.

در مورد تعهدات تلویزیونی، آنری طبق گفته L'Equipe قرار است به کار خود در Amazon Prime پایان دهد، اما همچنان می تواند برای CBS Sport کار کند، جایی که او در کنار کیت ابدو، جیمی کاراگر و میکا ریچاردز موفقیت بزرگی را به دست آورده است.

باید دید که هر دو طرف چگونه توافق خواهند کرد که این دو نقطه اختلاف را حل کنند، اما گزارش روزنامه فرانسوی نشان می‌دهد که کمی جای نگرانی وجود دارد و ممکن است امضای این قرارداد به طور کلی زیر سوال برود.

دو نکته فوق نشان می‌دهد که چرا با وجود اعلام فدراسیون، هنوز یک کنفرانس خبری رسمی برای اعلام خبر سرمربیگری آنری تاکنون برگزار نشده است.

این اسطوره فرانسوی طبق گزارش‌ها در رای‌گیری کمیته احرایی فدراسیون فوتبال فرانسه توانست سبری لاموچی را کنار بزند و به اتفاق آرا به عنوان سرمربی برگزیده شود و به احتمال زیاد این تیم را در المپیک ۲۰۲۴ رهبری خواهد کرد.

همچنین او بلافاصله بعد از این انتخاب احتمالی، باید کار خود را با تیم آغاز کند، چرا که تیم فرانسه در ماه سپتامبر باید به ترتیب با اسپانیا و اسلوونی در مقدماتی یورو رو به رو شود. 

1907881

این اولین انتصاب آنری به عنوان سرمربی در بیش از دو سال و بعد از هدایت موناکو (اکتبر 2018-ژانویه 2019) و مونترال ایمپکت (نوامبر 2019-فوریه 2021) خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که گائل کلیشی، هم‌تیمی سابق او در آرسنال، به کادر فنی او خواهد پیوست.

دیدگاه‌ها