کد خبر : 1978349 | 16 آبان 1402 ساعت 21:48 | 30.2K بازدید | 11 دیدگاه

بکام سوال مهم آنری را بی‌جواب گذاشت! (عکس)

تیری آنری و دیوید بکام، ستاره‌های دو دهه قبل فوتبال اروپا، در ورزشگاه سن سیرو برای تماشای بازی میلان و پاری‌سن‌ژرمن کنار هم دیده شدند.

بکام سوال مهم آنری را بی‌جواب گذاشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب در اولین بازی از دور برگشت مرحله گروهی چمپیونزلیگ، میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود. این تیم در رده چهارم جدول قرار دارد و برای اینکه شانسی واقع بینانه برای صعود داشته باشد، باید امشب به یک برد خانگی دست پیدا کند. از آن سو، اوضاع برای پاری سن ژرمن هم در گروه مرگ، مورد انتظار پیش نرفته است. این تیم با دو پیروزی در صدر جدول قرار دارد، اما یک شکست غیرمنتظره و سنگین در مقابل نیوکسل این تیم را شکننده نشان داده است و تیم پاریسی هم برای اینکه خیال خودش را راحت کند به پیروزی در این بازی نیاز دارد.

همه این موارد، دیدار امشب را به حساس‌ترین بازی این هفته چمپیونزلیگ تبدیل کرده است. به همین مناسبت تیری آنری، ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی فرانسه و دیوید بکام، هافبک سابق هر دو تیم پاری سن ژرمن و میلان برای دیدن این بازی به سن سیرو رفته‌اند. این دو در جایگاه ویژه ورزشگاه تیم ایتالیایی، در حال شوخی و خنده با هم دیده شدند. در ویدیویی که از این دیدار منتشر شد، دیوید بکام در حال گرفتن یک ویدیو در حالت سلفی دیده می‌شود و از آنری می خواهد که به دوربین سلام کند. آنری می‌گوید: "سلام... مرد بزرگ، بازی مهمی امشب داریم، به نظرت چه تیمی پیروز می‌شود؟"

بکام هم با خنده می‌گوید که نمی‌خواهد به این سوال جواب بدهد.

1950973
1950974
1950975

دیدگاه‌ها