کد خبر : 1961555 | 08 شهریور 1402 ساعت 00:21 | 9.5K بازدید | 19 دیدگاه

با مدرک در مورد بازیکنان برزیلی حرف خواهم زد؛

درودگر: آرزو دارم دیگر به اینجا شهر خسته نگویند!

صادق درودگر در مورد شرایط نساجی و آخرین وضعیت میزبانی این تیم در لیگ قهرمانان صحبت کرد.

درودگر: آرزو دارم دیگر به اینجا شهر خسته نگویند!

به گزارش "ورزش سه"، درودگر، مدیرعامل نساجی، در مورد پیروزی تیم‌شان گفت: ما شرایط بدنسازی‌مان به گونه‌ای بود که باید از هفته سوم، چهارم راه می‌افتادیم و این اتفاق هم افتاد. از این به بعد هم بهتر از این خواهیم شد.

او در مورد بازیکنان برزیلی گفت: یک روز می‌خواهم با خبرنگاران صحبت کنم در مورد دو تا بازیکن برزیلی با سند و مدرک و عکس صحبت می‌کنم. امروز نمی‌گویم، روزی می‌گویم که مردم دستاورد خوبی داشته باشند و خوشحال باشند که نخواهم از خودم دفاع کنم.

مدیرعامل نساجی در مورد بازیکنان خارجی‌شان ادانه داد: یک بازیکن خارجی آمد و یک خارجی دیگر هم می‌آید ولی دیگر نمی‌گویم برزیلی. علا عباس، کارت و پاسپورتش هم برای لیگ قهرمانان به ما داده و اصلا اینجوری نیست که فسخ کند. باشگاهی تقاضا کرده و ما او را نمی‌دهم.

او در مورد میزبانی در آسیا بیان کرد: شرایط کلی دست ما نیست و دست استادیوم آزادی و ای‌اف‌سی است که به سرعت کار می‌کنند. بازی الهلال را نمی‌دانم میزبان باشیم، ولی امیدوارم از تیم نوبهار و تیم هندی میزبانی خوبی داشته باشیم. اگر بازی الهلال در ایران نباشد با سرمربی و مالک باشگاه تصمیم می‌گیریم که کدام کشور برویم. همه آرزوی من این است که نساجی از این گروه بالا بیاید تا دیگر نگوییم شهر خسته! خستگی‌شان در بیاید و شاد باشند.

او در مورد هواداران نساجی بیان کرد: هواداران نساجی فوق العاده هستند. بازی قبلی باختیم و تشویق کردند و بردمان را امروز مدیون هواداران فهیم نساجی هستیم.

دیدگاه‌ها