کد خبر : 1963106 | 13 شهریور 1402 ساعت 20:28 | 25.8K بازدید | 9 دیدگاه

مانچینی اشتباهی مرگبار کرد، اسپالتی دیوانه است!

فابیو کاپلو، سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی، می‌گوید روبرتو مانچینی در نوع برخوردش با تیم ملی ایتالیا و فدراسیون این کشور مرتکب اشتباهی بزرگ شده است.

مانچینی اشتباهی مرگبار کرد، اسپالتی دیوانه است!

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاپلو، سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی که سابقه هدایت بزرگترین باشگاه‌ها و تیم‌های ملی دنیا را دارد، با انتقادی تند از روبرتو مانچینی او را به رفتار نامناسب در قبال تیم ملی ایتالیا متهم کرد.

1920570

مانچینی امسال تابستان به شکلی ناگهانی از سمت خود به عنوان سرمربی ایتالیا استعفا داد و سپس راهی عربستان شد تا هدایت تیم ملی این کشور را به عهده بگیرد. مانچینی به محض ورود به شهر ریاض برای رقبای آسیایی عربستان خط و نشان کشید و گفت چهار ماه دیگر با این تیم قهرمان قاره کهن خواهد شد.

به جای مانچینی، لوچانو اسپالتی از طرف فدراسیون فوتبال ایتالیا به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب شد. او فصل گذشته دست به کار بزرگی زد و ناپولی را بعد از نزدیک به سه دهه قهرمان سری آ کرد.

1920571

کاپلو در مصاحبه‌ای با توتو مرکاتو گفت: "مانچینی اشتباه خیلی بزرگی کرد. خیلی بهتر بود اگر به رئیس فدراسیون می‌گفت ببینید آقا، من پیشنهادی گرفته‌ام که نمی‌توانم به آن نه بگویم و موافقت کرده‌ام. ولی مانچینی به جای این کار درست، رئیس فدراسیون و کل فدراسیون را متهم کرد که دیگر به او اعتماد ندارند و بدون اینکه رضایتش را جلب کنند کادر فنی‌اش را تغییر داده‌اند".

کاپلو درباره سرمربی جدید ایتالیا، لوچانو اسپالتی، گفت: "خوشحالم که کسی را استخدام کردیم که به نوعی دیوانه است. واقعا آدم باید دیوانه باشد که در چنین شرایطی فورا پیشنهاد هدایت ایتالیا را قبول کند. شور و شوق و اراده او برای موفقیت و پیروزی مثال‌زدنی است. او مربی‌ای الهام‌بخش است که می‌داند تیمش را چطور باید اداره کند. به نظرم رئیس فدراسیون، گراوینا، با انتخاب اسپالتی شاهکار کرد".

دیدگاه‌ها