کد خبر : 1963760 | 16 شهریور 1402 ساعت 20:46 | 17K بازدید | 13 دیدگاه

لیورپول در دوران گذار به سر می‌برد

فن‌دایک: رفتارم طبیعی نبود، نباید اخراج می‌شدم!

ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان لیورپول، درباره غیبت این تیم در چمپیونزلیگ بعد از شش سال و همچنین رفتار سوال‌برانگیزش در دیدار مقابل نیوکسل صحبت کرد.

فن‌دایک: رفتارم طبیعی نبود، نباید اخراج می‌شدم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امسال بعد از شش سال حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا در این تورنمنت حضور نداشته و در لیگ اروپا به میدان خواهد رفت. ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان قرمزها، در یک مصاحبه درباره نقش غیبت در چمپیونزلیگ در روحیه لیورپولی‌ها توضیح داد.

فن‌دایک که از زمان جدایی جردن هندرسون و پیوستنش به الاتفاق عربستان بازوبند کاپیتانی لیورپول را به بازو می‌بندد گفت: "ما در میانه یک دوران انتقالی هستیم. اینکه مربی در چنین دوران سختی من را جزئی از پروژه‌اش دیده و بازوبند را به من داده خیلی زیباست. من با کلوپ خیلی صحبت می‌کنم و او به من اعتماد کامل دارد."

1921817

کاپیتان لیورپول در ادامه به بازی لیورپول و نیوکسل و کامبک آخر بازی به لطف دو گل داروین نونیز اشاره کرد و گفت: "رفتاری که در آن بازی داشتم برای خودم هم طبیعی نبود. این اولین کارت قرمزی بود که با پیراهن لیورپول گرفتم و اگر اشتباه نکنم چهارمین کارت قرمزی که در کل دوران فوتبالم گرفتم. از اینکه در شروع فصل چنین اتفاقی افتاد خوشحال نیستم ولی به ادامه فصل خیلی خوش‌بینم".

دیدگاه‌ها