کد خبر : 1964297 | 18 شهریور 1402 ساعت 23:59 | 57.1K بازدید | 16 دیدگاه

رئال دیگر به اسطوره‌اش اعتماد ندارد!

باشگاه رئال مادرید به رائول مانند گذشته اعتماد ندارد و مذاکره او با ویارئال مدیران رده بالا را نگران کرده است.

رئال دیگر به اسطوره‌اش اعتماد ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت رائول گونزالس در رئال کاستیا پس از احتمال مربیگری در ویارئال  خطر افتاده است.

پس از اینکه رائول در دوران حرفه‌ای خود یک اسطوره بود و طی 741 بازی موفق به ثبت 323 گل شد، از چند سال پیش یک حرفه امیدوارکننده به عنوان مربی را شروع کرد. او به عنوان یکی از جانشینان احتمالی کارلو آنچلوتی روی نیمکت رئال مادرید شناخته می‌شود.

گزینه مورد تایید فلورنتینو پرز آلوارو آربلوا است که فصل پیش با تیم جوانان  قهرمان لیگ، کوپا دل ری و جام قهرمانان شد تا سه گانه کسب کند.

1922827

اما رائول پس از قرار گرفتن در آستانه صعود به دسته دوم A موفق شد در میان گزینه‌های مورد علاقه باقی بماند. او بارسا اتلتیک را در مینی‌کلاسیکو شکست داد.

او پنجمین فصل خود را آغاز کرده است‌ اما وضعیت مناسبی در باشگاه ندارد. نهایی نشدن قرارداد او برای ویارئال ممکن است برای رائول گران تمام شود.

پس از اخراج کیکه ستین از ویارئال، رئال مادرید به رائول اجازه جدایی داد تا در این صورت آربلوا جانشین او شود. در نهایت مذاکرات رائول و ویارئال به ثمر ننشست و پاچتا به عنوان سرمربی جدید آن‌ها منصوب شد.

همه چیز منجر به این می شود که رائول اکنون شرایط مطمئنی در مادرید نداشته باشد. اینکه او در گذشته چه دستاوردهایی در  باشگاه داشته وضعیت فعلی را تغییر نمی‌دهد.

1922826

رائول در کاستیا باقی مانده اما او به شدت دچار مشکل شده و گفته می‌شود که مدیران رده بالای باشگاه اطمینان خود را نسبت به این سرمربی از دست داده‌اند.

به همین دلیل آربلوا کاندیدای جدی جانشینی آنچلوتی است و ژابی آلونسو نیز دیگر گزینه آن‌ها نام دارد. حتی به عقیده نشریه اسپورت زیدان هم از رائول جلوتر است.

دیدگاه‌ها