کد خبر : 1966582 | 28 شهریور 1402 ساعت 17:32 | 37.7K بازدید | 15 دیدگاه

خرید لیورپول را مسخره می‌کنند: عزیز دردانه بابا!

الکسیس مک‌آلیستر، خرید جدید لیورپول، می‌گوید با یورگن کلوپ چنان رابطه منحصربفردی پیدا کرده که به خاطر آن از طرف هم‌تیمی‌هایش مسخره می‌شود.

خرید لیورپول را مسخره می‌کنند: عزیز دردانه بابا!

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس مک‌آلیستر که چند ماه پیش با تیم ملی کشورش آرژانتین بزرگ‌ترین افتخار فوتبالی را به دست آورد و فاتح جام جهانی شد امسال تابستان از برایتون راهی لیورپول شد تا از این فصل به جای پیراهن آبی و سفید برایتون با پیراهن قرمز لیورپول به میدان برود.

1927678

مک‌آلیستر می‌گوید در مدت کوتاهی که از حضورش در آنفیلد می‌گذرد با یورگن کلوپ، سرمربی کاریزماتیک این تیم، رابطه‌ای بسیار صمیمانه و منحصربفرد پیدا کرده است. تا جایی که گاهی هم‌تیمی‌هایش او را به خاطر این رابطه مسخره کرده و می‌گویند کلوپ برای او حکم پدرش را پیدا کرده است.

هافبک آرژانتینی لیورپول در مصاحبه با روزنامه لاناسیون گفت:" رابطه من و یورگن کلوپ 10 از 10 است. البته من تازه به تیم پیوسته‌ام و برای یک تازه‌وارد همه چیز خوب پیش می‌رود. اما رابطه ما آنقدر خوب است که بعضی از بچه‌ها گاهی به شوخی مسخره‌ام می‌کنند و می‌گویند کلوپ مثل پدرت شده و تو عزیز دردانه او هستی!"

1927680

مک‌آلیستر در ادامه گفت:" کلوپ شخصیت خیلی کاریزماتیکی دارد و همیشه سعی می‌کند به بازیکنانش نزدیک باشد. یورگن در جریان بازی‌ها لحظاتی دارد که دیوانه می‌شود و شما حتما این لحظات را دیده‌اید. من که وقتی او را اینطور می‌بینم نمی‌توانم جلوی خنده‌ام را بگیرم. از اینکه می‌توانم با او کار کنم خیلی خوشحالم و واقعا لذت می‌برم".

ستاره آرژانتینی در فصل جدید در تک‌تک بازی‌های لیورپول به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده شده است. در بازی اخیر لیورپول مقابل وولورهمپتون او در پایان نیمه اول تعویض شد چرا که به تازگی از فیفا دی سپتامبر و چند بازی در آمریکای جنوبی برگشته بود و کلوپ نمی‌خواست مک‌آلیستر را بیش از حد خسته کند.

1927681

دیدگاه‌ها