کد خبر : 1967172 | 31 شهریور 1402 ساعت 09:05 | 9.3K بازدید | 2 دیدگاه

دعوای بزرگ در فوتبال ایتالیا: رئیس فیورنتینا دلقک است

جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، به توهین رئیس باشگاه فیورنتینا پاسخ داد.

دعوای بزرگ در فوتبال ایتالیا: رئیس فیورنتینا دلقک است

به گزارش "ورزش سه"، جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، به دشمنی خود با فیورنتینا ادامه داد و تاکید کرد که رئیس این باشگاه یعنی روکو کومیسو یک دلقک است!

اوضاع بین دو باشگاه پس از شکست 3-2 آتالانتا در ورزشگاه فیورنتینا بدتر شده است. گاسپرینی در اظهارات خود پس از آن مسابقه آتش دشمنی را شعله‌ور کرد.

از رئیس فیورنتینا در این مورد سوال شد و با توهین کوتاهی به آن پاسخ داد که در اینجا آن را تکرار نخواهیم کرد.

از گاسپرینی در کنفرانس مطبوعاتی پس از پیروزی 2-0 در لیگ اروپا مقابل راکوو، در مورد اظهارات کومیسو سوال شد.

1928961

سرمربی آتالانتا در این مورد گفت: "او دلقک است و هر بار که دهانش را باز می‌کند، بی‌حیا است. او این کار را با همه انجام می‌دهد، من واقعا نمی‌خواهم پاسخی بدهم. تنها کاری که من انجام دادم دفاع از آتالانتا بود. و زمانی که از آتالانتا دفاع کردم، این بود که در برابر خارق‌العاده‌ترین چیزها بجنگم. همه چیز با حادثه فدریکو کیه‌زا شروع شد. باید تمام مردم دوباره بتوانند آن را ببینند."

این اتفاق به سال 2019 بازمی‌‌گردد، زمانی که فدریکو کیه‌زا یک پنالتی مشکوک را برای فیورنتینا مقابل آتالانتا گرفت.

گاسپرینی در آن زمان گفته بود: "من نگفتم که او یک شیرجه‌رو است، فقط این یک پنالتی کاملا مسخره بود، شاید بدترین پنالتی که در دوره VAR مجاز بود. دفاع از او با گفتن اینکه او در گرفتن پنالتی باهوش است یا اینکه به طور تصادفی زمین خورده، بی‌احترامی به حریفان است."

از آن زمان، خصومت بین گاسپرینی و فیورنتینا تشدید شده است، حتی مد‌ت‌ها پس از اینکه کیه‌زا ویولا را ترک کرده و به یوونتوس پیوسته است.

دیدگاه‌ها