کد خبر : 1971880 | 19 مهر 1402 ساعت 12:45 | 44K بازدید | 22 دیدگاه

عاشق این لقب شده‌ام

من کوسه بارسلونا هستم!

فران تورس از اینکه به او لقب کوسه بارسلونا را داده‌اند، بسیار خوشحال است.

من کوسه بارسلونا هستم!

به گزرش "ورزش سه"، از فران تورس در تابستان به عنوان یکی از گزینه‌های خروج از بارسا نام برده می‌شد اما او اصرار برای ماندن داشت. فران که تا ژوئن 2027 قرارداد دارد، در نهایت نیز ماندنی شد و توانسته شروع خوبی در فصل جاری داشته باشد. هرچند او بازیکن ثابت بارسا نیست ولی در 10 بازی توانسته چهار گل بزند که برای یک بازیکن ذخیره آمار خوبی محسوب می‌شود.

1938660

به فران در بارسا قلب کوسه داده‌اند و او اعتراف کرد که عاشق این لقب شده است: «بله، از اینکه به من می‌گویند کوسه، خوشم می‌آید. من عاشق نظم و با ذهنیتی قوی هستم. مبارزه و میل به پیروزی و بهتر شدن را دوست دارم. هرچند می‌گویند من امسال به فران تورس جدیدی تبدیل شده‌ام ولی در واقع من همیشه اینطور بوده‌ام. خیلی مهم است در زمین نامرئی باشید و به یکباره خودتان را نشان دهید. کوسه نیز اینطور شکار می‌کند. مردم ما را فقط در 90 دقیقه درون زمین می‌بینند و نمی‌دانند در تمرینات روی تغذیه درست و آمادگی ذهنی و بدنی چقدر کار می‌کنیم. من همیشه یک کوسه درون داشتم.»

1914341

فران در مورد شایعات جدایی‌اش در تابستان گفت: «نیازی به صحبت با ژاوی نبود و قبلا گفته بودم که از بارسا نمی‌روم. من قرارداد داشتم و واضح بود که دوست نداشتم به تیمی دیگر بروم. نمی‌خواهم از کسی نام ببرم ولی متاسفانه به رسانه‌ها اطلاعاتی درز می‌دادند که از واقعیت به دور بود.»

دیدگاه‌ها