کد خبر : 1974987 | 02 آبان 1402 ساعت 22:08 | 187.5K بازدید | 96 دیدگاه

تالیسکا و خبر بد برای پرسپولیس! (عکس)

ستاره برزیلی النصر گل اول بازی مقابل الدحیل را با یک شوت تماشایی به ثمر رساند.

تالیسکا و خبر بد برای پرسپولیس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، النصر عربستان پس از کسب دو پیروزی پیاپی مقابل پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان، از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه اول پارک ریاض در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل قطر قرار گرفته که در دقیقه 25 توانست در چهارمین حمله و اولین شوت در چارچوب به گل برسد.

ویدئو: 314503

پرسپولیس پس از برتری دو بر صفر مقابل استقلال تاجیکستان در دیدار امشب، امیدوار به عدم نتیجه‌گیری النصر عربستان در بازی برابر الدحیل بود، اما شاگردان لوئیز کاسترو که از حمایت فوق‌العاده تماشاگران‌شان بهره می‌برند، توانستند در همان نیمه اول به گل مقابل حریف قطری دست پیدا کنند.

1944408

النصر که از یک حمله جدی روی دروازه‌اش نجات پیدا کرده بود، پس از کنترل توپ و میدان توانست نمایش خوبی در فاز هجومی برای لحظاتی داشته باشد و در نهایت با پاس گل کریستیانو رونالدو و گلزنی اندرسون تالیسکا پیش بیفتد.

اشتباه بازیکنان الدحیل در دقیقه 25 کاری کرد تا توپ به عبدالله الخیبری برسد و این بازیکن با پاس رو به جلو، کریستیانو رونالدو را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کند که پاس در عرض نمایشی و چشم‌نواز فوق ستاره پرتغالی را اندرسون تالیسکا با چرخش و شوت پای راست دیدنی تبدیل به گل کرد.

1944409

النصر عربستان در صورت حفظ برتری در دیدار مقابل الدحیل قطر 9 امتیازی خواهد شد و با سه امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا می‌ماند.

دیدگاه‌ها