کد خبر : 1977292 | 12 آبان 1402 ساعت 17:37 | 14.3K بازدید | 20 دیدگاه

تن‌هاخ: منتقدان زیاده روی می‌کنند!

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید منتقدها در بدگویی از سبک بازی تیم او زیاده روی می‌کنند.

تن‌هاخ: منتقدان زیاده روی می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی هلندی یونایتد پس از دو شکست متوالی 3-0 خانگی مقابل منچسترسیتی و نیوکسل یونایتد، کاملاً تحت فشار قرار دارد. علاوه بر این، گزارش‌هایی از ناامیدی بازیکنان در رختکن به گوش می‌رسد که سوالاتی را در مورد آینده این مربی در اولدترافورد ایجاد کرده است. همچنین بسیاری از کارشناسان انگلیسی توانایی این مربی را برای مدیریت جو پرفشار منچستریونایتد زیر سوال برده‌اند. این تیم فردا باید در لیگ برتر به مصاف فولام برود و سرمربی هلندی با وضع موجود اگر بخواهد به کار در یونایتد ادامه دهد، هیچ جایی برای لغزش نخواهد داشت. او در کنفرانس خبری قبل از این مسابقه به خبرنگاران پاسخ داد.

انتقادات در مورد اینکه یونایتد هیچ سبکی ندارد؟
"به نظر من اینطور نیست. این نوع گفتن زیاده روی است. اهداف ما در زمین روشن هستند، اما اقدامات در زمینه انجام آنها مناسب نیستند. در حال حاضر من یک ترکیب ثابت ندارم و هر بازی با یک ترکیب جدید به میدان می‌رویم و مجبور به تعویض می‌شویم. همین امروز کاسمیرو را از دست دادیم که می‌دانید چقدر بازیکن مهمی است. ما دوست داشتیم چهار مدافع داشته باشیم و هر بار که مجبوریم خودمان را با مصدومان تنظیم کنیم، از ریتم می‌افتیم. من نمی‌خواهم بهانه بیاورم، می‌دانم که باید ببریم و وقتی نبریم انتقادها از راه می‌رسند. باید کاراییمان بیشتر شود و موقعیت‌سنج باشیم."

1949020

تیم شما چه فلسفه‌ای دارد؟
" فلسفه من، مالکیت توپ، و همچنین ترکیب آن با DNA منچستریونایتد، بازیکنان و شخصیت‌های آنها است. ما سال گذشته توانستیم همه این موارد را ترکیب کنیم و فوتبال بسیار خوبی بازی کردیم. من می‌خواهم از عقب بازیسازی کنم و در هر بازی این را امتحان می‌کنیم، اما مانند بازی مقابل من سیتی، اگر آنها در پرسینگ خوب باشند، باید به سراغ بازی مستقیم برویم. ما می‌خواهیم پرس کنیم، سپس مستقیم برویم، زیرا بازیکنانی داریم که در این کار بسیار خوب هستند."

روحیه بازیکنان؟
" بازیکنان من بسیار سرسخت هستند. اما بعد از دو شکست این خودش را نشان نمی‌دهد. ما تیم خیلی خوبی داریم. بازیکنان من را قانع کرده‌اند. شما هم سال پیش عملکرد اکثرشان را دیدید. از چیزی که حالا درون زمین نشان می‌دهند بسیار بهتر هستند. ما باید هر بازی را ببریم ما خوب آماده شدیم و مطمئنم بازیکنان آماده فردا هستند. بازیکنان من احساس مثبتی دارند ما از استانداردهای اینجا اطلاع داریم و کاملا آگاهیم؟

مصدومان؟
" واران به تیم برگشته است و یک گزینه برای فردا است. ویکتور لیندلوف هم کمی سرما خورده و باید ببینم فردا چه حالی دارد."

دیدگاه‌ها