کد خبر : 1977700 | 14 آبان 1402 ساعت 12:02 | 35.1K بازدید | 2 دیدگاه

برزیل خیلی زود از آرژانتین انتقام گرفت!

برزیل به عنوان قهرمانی مسابقات والیبال پان آمریکن دست یافت.

برزیل خیلی زود از آرژانتین انتقام گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال قهرمانی پان آمریکن در سال ۲۰۲۳ تیم ملی والیبال برزیل توانست مقتدرانه عنوان قهرمانی مسابقات را به دست بیاورد.

دیشب و در دیدار فینال تیم ملی والیبال برزیل توانست با ارائه یک بازی زیبا با نتیجه سه بر صفر از سد تیم ملی والیبال آرژانتین بگذرد و قهرمانی مسابقات را در سانتیاگو شیلی به دست بیاورد.

در این دیدار برزیلی ها ست های مسابقه را با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شدند تا انتقام فینال سال ۲۰۱۵ را از آرژانتین بگیرند و برای پنجمین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورند.

پس از پایان مسابقات دارلان سوزا قطر پاسور تیم ملی والیبال برزیل عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات را کسب کرد تا تورنمنتی رویایی را پشت سر گذاشته باشد.

1890957

در این مسابقات بازیکنانی که در لیگ های اروپایی شاغل بودند، نتوانستند تیم هایشان را همراهی کنند. تیم کلمبیا نیز با غلبه بر کوبا عنوان سومی مسابقات را به دست آورد.

گفتنی است مسابقات والیبال پان آمریکن با حضور هشت تیم از قاره های آمریکای جنوبی و شمالی بدون حضور آمریکا و کانادا برگزار شد. همچنین در بخش بانوان تیم دومنیکن عنوان قهرمانی مسابقات را بالاتر از آرژانتین و برزیل کسب کرد.

دیدگاه‌ها