کد خبر : 1977883 | 15 آبان 1402 ساعت 01:01 | 16.8K بازدید | 33 دیدگاه

اولیایی: از این پس تمرکزم روی استقلال است

جابجایی دو مدیرعامل استقلال در کمیته حرفه‌ای سازی

کاظم اولیایی از کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون کنار رفت و جای خود را به حسین قریب داد. دو مدیرعامل سابق استقلال در کمیته‌ای که نقش کلیدی در فدراسیون دارد جا به جا شدند.

جابجایی دو مدیرعامل استقلال در کمیته حرفه‌ای سازی

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی، قریب مدیرعامل سابق استقلال که روزگار موفقی را در این تیم پشت سرگذاشت طی چند سال اخیر حاضر نشد نه به هیأت مدیره استقلال بیاید و نه پست مدیرعاملی این تیم را قبول کند. قریب هر بار به بهانه مشغله کاری بازگشت به استقلال را نپذیرفت، اما حالا در فوتبال پست دیگری گرفته است. اینطور که گفته می‌شود اولیایی از تاج می‌خواهد تا قریب جایش را در کمیته مجوز حرفه‌ای بگیرد و در نهایت با رضایت رئیس فدراسیون مدیرعامل سابق استقلال جانشین اولیایی می‌شود. انتشار این خبر بهانه‌ای شد تا به سراغ کاظم اولیایی برویم و صحت و سقم ماجرا را از او بپرسیم. اولیایی هم ضمن تأیید خبر، مدعی شد که تمرکز خود را روی باشگاه استقلال گذاشته است.

خبری در خصوص کنار رفتن شما از کمیته مجوز حرفه‌ای منتشر شد که خواستیم صحت و سقمش را از خود شما جویا شویم.
درست است، من خودم از کمیته مجوز حرفه‌ای کناره‌گیری کردم.

چرا؟ مثل اینکه آقای قریب جای شما را در این کمیته گرفته است؟
بله. من خودم از کمیته مجوز حرفه‌ای کناره‌گیری کردم و از آقای تاج خواستم تا آقای قریب جای من را در این کمیته بگیرد. من در فوتبال فعالیت خواهم داشت، اما قرار است در شرکت پیشکسوتان استقلال از این پس فعالیت داشته باشم.

مشکل مجوز حرفه‌ای استقلال چه شد؟
من هم هستم تا همین مشکلات را از پیش روی استقلال برداریم.

پس برگشتید به استقلال تا در این باشگاه کار کنید؟
اشتباه نکنید. من پیش از این هم در شرکت پیشکسوتان استقلال بودم. الان نه عضو هیأت مدیره شدم و نه سمتی مجزا از این گرفتم بلکه در همان شرکت پیشکسوتان قرار است در کنار استقلال باشم و به این تیم کمک کنم. من خودم خواستم از کمیته مجوز حرفه‌ای کناره‌گیری کنم و باز هم من خواستم آقای قریب که تحصیلات‌شان در زمینه مدیریت ورزش و اقتصاد است به این کمیته اضافه شوند تا کمک کنند. از آقای تاج و آقای قریب که پیشنهاد من را قبول کردند سپاسگزاری می‌کنم و از این به بعد هم در شرکت پیشکسوتان استقلال تمرکز خودم را خواهم گذاشت.

دیدگاه‌ها