کد خبر : 1978305 | 16 آبان 1402 ساعت 19:05 | 9.3K بازدید | 2 دیدگاه

فرانک لمپارد:

در چلسی جایی برای جان تری وجود نداشت

فرانک لمپارد توضیح می‌دهد که چرا از تماس با جان تری برای عضویت در کادرفنی خود در چلسی خودداری کرد.

در چلسی جایی برای جان تری وجود نداشت

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد فاش کرد که محدودیت‌هایی در کادر مربیگری‌اش باعث شد تا با جان تری برای حضور در چلسی تماس نگیرد.

لمپارد پس از اخراج گراهام پاتر در هفته‌های پایانی فصل بازگشتی شوکه‌کننده به چلسی داشت. جان تری، کاپیتان سابق آبی‌ها، اخیراً اعتراف کرد که دوست داشت لمپارد با او تماس بگیرد تا به کادرفنی هم‌تیمی سابقش بپیوندد.

این دو هنگامی که بازیکن بودند، کنار هم در 14 فصل همراه با آبی‌ها 3 لیگ برتر، 4 جام حذفی و یک لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند.

1950891

لمپارد گفت: "من برای جان تری در هر سطحی احترام زیادی قائل هستم، بنابراین اینکه باشگاه خواسته بود تا جان در کادرفنی نباشد، درست نیست. از نظر من، باشگاه به سراغ من آمد و این خیلی سریع اتفاق افتاد. اولین باری که به سراغ من آمدند، احتمالاً یک روز فرصت داشتم تا بگویم بله یا نه. آن‌ها از من می‌خواستند که دو دستیار همراه خودم بیاورم. هرکسی که در فوتبال کار می‌کند می‌داند که زمان انتخاب دستیاران این سوال وجود دارد که چند دستیار دارید و چند نفر همراه شما هستند. من قبل از چلسی با کادرم کار می‌کردم، در دربی کانتی، چلسی و اورتون با کادرم کار می‌کردم. اشلی کول هم فقط سه بازی در زمین کنار تیم بود. افرادی که با آن‌ها کار می‌کردم کریس جونز و جو ادواردز بودند، بنابراین جایی برای انتخاب دیگر وجود نداشت."

مربیگری موقت لمپارد یک دوره چالش‌برانگیز بود و چلسی تنها یک برد از 11 بازی تحت هدایت او به دست آورد. این مربی 45 ساله شاهد 8 شکست متوالی تیمش بود.

دیدگاه‌ها