کد خبر : 1978572 | 17 آبان 1402 ساعت 21:32 | 53.6K بازدید | 29 دیدگاه

آبراموویچ می‌خواست گروگانگیرهای پدرم را ادب کند!

جان اوبی میکل، بازیکن سابق چلسی خاطره‌ای از رومن آبراموویچ در زمان دزدیده شدن پدرش را به اشتراک گذاشته است.

آبراموویچ می‌خواست گروگانگیرهای پدرم را ادب کند!

به گزارش "ورزش سه"، این روزها اخبار زیادی در مورد ربوده شدن پدر لوئیز دیاز، وینگر کلمبیایی لیورپول منتشر می‌شود. پدر او توسط چریک‌های ارتش آزادی‌بخش ملی دزدیده شده‌است و همچنان پس از حدود ۱۰ روز، خبری از او نیست.

جان اوبی میکل، که تجربه‌ای مشابه از ربوده شدن پدرش دارد، درباره وضعیت و اتفاقات آن زمان صحبت کرده‌است.

1951430

«پدرم در حالی ربوده شد که من برای تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازی می‌کردم و در آستانه بازی با آرژانتین، یعنی در بازی پایانی مرحله گروهی بودیم.

زمانی که او برای اولین بار ربوده شد. من با آدم ربایان صحبت کردم و آن‌ها از من پول زیادی خواستند که در نهایت قبل از آزادی پدرم پول را پرداخت کردم. اما دومین بار زمانی اتفاق افتاد که در تیم ملی برای کشورم بازی می‌کردم و با برادرم تماس تلفنی گرفتم که گفت «پدر برای بار دوم ربوده شده است.»

این کاملا تکان‌دهنده بود. اولین بار شوکه‌کننده بود، اما دفعه دوم حتی شوکه‌کننده‌تر بود، زیرا قرار بود در یکی از بزرگ‌ترین مسابقه‌های زندگی‌ام بازی کنم.

فقط دانستن اینکه پدرم دوباره ربوده شده است کاملاً دلخراش بود. نمی‌توانستم اتاق را ترک کنم. نتوانستم به کسی بگویم. حدود سی دقیقه در اتاق تنها بودم و به این فکر می‌کردم که چه کار کنم؟ به مدیر بگویم؟ به هم تیمی‌هایم بگویم؟ یا باید بیانیه بدهم؟

1951431

اما من در نزدیکی بازی در بزرگترین مسابقه زندگی‌ام بودم. ما در آستانه بازی با لیونل مسی و آرژانتین بودیم. بنابراین کمی به آن فکر کردم. به خانواده‌ام زنگ زدم و آن‌ها گریه می‌‌کردند. معتقد بودند بازی نکنم چون نمی‌توانم عملکرد خوبی داشته باشم.

اما درنهایت تصمیم گرفتم بروم و بازی کنم.
بنابراین من به کسی نگفتم. به زمین رفتم و بازی کردم. متاسفانه بازی را نبردیم و بعد از آن به همه گفتم. در رختکن، سرمربی و برخی از بازیکنان تقریباً اشک می‌ریختند. می‌گفتند «باید به ما می‌گفتی و نباید بازی می‌کردی.»

چلسی بسیار از من حمایت کرد. به یاد دارم که رومن آبراموویچ گفت «آیا می‌خواهی افرادی را بفرستم پدرت را آزاد کنند؟ چون می‌دانم اگر افرادی را بفرستم، می‌توانم پدرت را پیدا و آزاد کنم. گفتم «چطوری می‌خواهی این کار را انجام دهی؟» او گفت «نگران این مورد نباش. فقط به من خبر بده. اگر می‌خواهی افرادی را برای آزادی پدرت بفرستم من را خبردار کن.»

1951428

الان هم که حمایت لیورپول از لوییز دیاز را می‌بینم خوشحال می‌شوم که او را تنها نگذاشته‌اند. می‌دانم او و خانواده‌اش چه می‌کشند و چنین شرایطی را تجربه کرده‌ایم. امیدوارم هر چه زودتر آزادی پدرش را ببیند.»

دیدگاه‌ها