کد خبر : 1979069 | 20 آبان 1402 ساعت 13:03 | 37.4K بازدید | 397 دیدگاه

با ذکر کردن دلایل برتری؛

نظرسنجی: برنده استقلال-تراکتور را انتخاب کنید

از ساعاتی دیگر یکی از سرنوشت‌سازترین مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی باسوت وحید کاظمی آغاز می‌شود.

نظرسنجی: برنده استقلال-تراکتور را انتخاب کنید

به گزارش "ورزش‌ سه"، استقلال و تراکتور شروع متفاوتی در رقابت‌های لیگ برتر داشتند. قرمزپوشان تبریزی بنا بر قرعه بسیار سختی که با آن مواجه شده بودند، در دو بازی ابتدایی فصل مقابل سپاهان در نقش جهان و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام شکست خوردند تا رقابت‌ها شروع خوبی برای آنها نداشته باشد. در ادامه اما تیم خمس از آسیا هم حذف شد تا همه نگاه‌ها به شروع غیرمنتظره این تیم در لیگ برتر و آسیا باشد. اما در ادامه 4 پیروزی پیاپی از راه رسید و اگر باز هم یک شکست ناگهانی مقابل شمس آذر از راه نمی‌رسید آنها حالا در آستانه مصاف با استقلال 7 پیروزی پیاپی داشتند، اما کسب دو پیروزی پیاپی بار دیگر شاگردان خمس را به خودباوری برای کسب برتری مقابل استقلال رسانده است.

در سوی مقابل شرایط برای استقلال متفاوت بوده است. آنها از 8 مسابقه قبلی 6 پیروزی، یک شکست و یک تساوی در کارنامه‌شان ثبت شده و شاگردان نکونام با آمادگی و روحیه بالایی به هفته دهم رسیده‌اند.

1951856
1952329

از نگاه دیگر مصاف جواد نکونام و خمس در فصل گذشته یک پیروزی 3 بر 2 در بازی رفت و با گل دقیقه نود برای سرمربی فعلی استقلال به همراه داشته است، اما در بازی برگشت شاگردان خمس جبران کردند و با گل دقیقه 90 هادی محمدی برنده زمین لقب گرفتند.

رویارویی مستقیم استقلال و تراکتور در فصل گذشته هم اتفاقات تاریخی‌ای در دل خود دارد. آبی‌پوشان بازی رفت را با نتیجه 2 بر صفر و با دبل قنبری پشت سر گذاشتند، ولی در بازی برگشت شاهد یک نتیجه شوکه‌کننده بودیم و تراکتور که با خمس شرایط بسیار خوبی را تجربه می‌کرد با نتیجه 7 بر یک در ورزشگاه آزادی بازنده میدان شد.

از ساعاتی دیگر باز هم این مسابقه کلاسیک فوتبال ایران در شرایطی برگزار خواهد شد که استقلال از 8 مسابقه 19 امتیاز دارد و تراکتور از 9 مسابقه 15 امتیازی است و به دنبال رسیدن به صدر. 

به نظر شما نتیجه این مسابقه در ورزشگاه آزادی در روزی که بزرگ‌ترین غایب این مسابقه آلواز ستاره تراکتور به شمار می‌رود، چطور و به سود چه کسی رقم خواهد خورد؟ آیا استقلال در پایان بازی همچنان صدرنشین می‌ماند و یا اختلاف تراکتور با آبی‌ها به عدد یک می‌رسد؟

نظرات خود را درباره نتیجه احتمالی این مسابقه بنویسید.

دیدگاه‌ها