کد خبر : 1979109 | 20 آبان 1402 ساعت 15:20 | 31.4K بازدید | 37 دیدگاه

عبدی نیمکت‌نشین شد، شیری یک خط جلو رفت

ترکیب تراکتور برابر استقلال با چند سورپرایز مهم

تیم فوتبال تراکتور در یکی از تعیین‌کننده‌ترین بازی‌های فصل خود در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت.

ترکیب تراکتور برابر استقلال با چند سورپرایز مهم

به گزارش "ورزش سه"، انتظارات به سر رسید و یکی از چند دیدار بزرگ و مهم فوتبال ایران، امروز برگزار می‌شود. تیم فوتبال تراکتور در یکی از دو بازی بزرگ هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در تهران به مصاف استقلال صدرنشین خواهد رفت.

شاگردان پاکو خمس که پس از دو شکست در هفته‌های گذشته با پیروزی پرگل مقابل نساجی با روحیه‌ای بالا به تهران آمده‌اند، در شرایطی به مصاف استقلال می‌روند که این بازی پس از تقابل ابتدای فصل تراکتور با سپاهان و پرسپولیس، سومین بازی دشوار تی‌تی‌ها در نیم‌فصل اول به شمار می‌رود و با گذشت 9 هفته از لیگ، حالا شاگردان سرمربی اسپانیایی دوران مورد نیاز برای هماهنگی تیمی بین نفرات جدید و قدیم را پشت سر گذاشته و این مسابقه به نوعی عیار آنها را مشخص خواهد کرد.

پرشورهای تبریز که در سه بازی آخر خود در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال طعم تلخ شکست را چشیده‌اند، در شرایطی امروز به مصاف استقلال می‌روند که حسین پورحمیدی، گلر سابق آبی‌پوشان تهرانی را درون دروازه خود دارند. گلری که با وجود اشتباهات تاثیرگذار در ابتدای فصل، حالا با پنج کلین‌شیت جزء برترین گلرهای لیگ از این نظر محسوب می‌شود.

خمس برای این مسابقه زوج میانی خط دفاعی خود را با حضور شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی روانه زمین کرده و محمد آقاجانپور و محمد نادری را به عنوان دو مدافع کناری به زمین می‌فرستد. سه بازیکن از این نفرات که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را دارند و امروز باید حملات تیم نکونام را خنثی کنند.

خط دفاعی تراکتور که در این فصل بارها با مصدومیت و محرومیت، دستخوش تغییر شده، امروز در بهترین فرم از نظر برخورداری از بازیکن و مهره، آماده تقابل با خط حمله زهردار استقلال خواهد بود.

صفا هادی و گوستاوو واگنین، دو هافبک خارجی تراکتور در غیاب ریکی آلوز، برترین پاسور این فصل تراکتور، جنگ مهم میانه میدان را با هافبک‌های پرتعداد استقلال برگزار خواهند کرد و یک خط جلوتر از آنها، آلوارو خیمنز و مهدی هاشم نژاد در راه خلق موقعیت برای عارف رستمی تلاش خواهند کرد.

تراکتوربه این ترتیب ترکیب پاکو خمس برای دیدار حساس برابر استقلال به شرح زیر خواهد بود:
حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد آقاجان‌پور، محمد نادری، صفا هادی، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، مهدی شیری، مهدی هاشم‌نژاد و عارف رستمی

دیدگاه‌ها