کد خبر : 1979152 | 20 آبان 1402 ساعت 17:48 | 43.3K بازدید | 39 دیدگاه

اولین گل گوستاوو بلانکو برای تیم نکونام

یک استقلالی پرچم آرژانتین را در آزادی بالا برد!

گوستاوو بلانکو اولین گل خود را برای استقلال به ثمر رساند تا نزد هواداران محبوب‌تر شود.

یک استقلالی پرچم آرژانتین را در آزادی بالا برد!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم آرژانتینی استقلال در روزی که برای اولین بار در ترکیب  اصلی تیمش قرار گرفت و برای آبی‌ها به میدان رفت، اولین گل خود را هم به ثمر رساند.

در دقیقه 50 بازی حرکت خوب استقلالی‌ها که از یک پرتاب اوت شروع شد، در یک رفت و برگشت به ابوالفضل جلالی رسید تا از جناح چپ توپ را روی دروازه تراکتور ارسال کند. سانتر دقیق او با پرواز بلند گوستاوو بلانکو همراه شد تا او بتواند گل دوم تیمش و اولین گل خود با پیراهن استقلال را به ثمر برساند.

1952569

ضربه سر بلانکو بعد از برخورد با تیر عمودی دروازه به داخل دروازه رفت و حسین پورحمیدی گلر تراکتور نیز وقتی به توپ رسید و آن را دفع کرد که به عقیده کمک داور دوم توپ به طور کامل از خط عبور کرده بود.

با اعلام کمک داور و در نهایت وحید کاظمی داور وسط گل دوم استقلال پذیرفته شد تا بلانکو و هم تیمی‌هایش به سمت هواداران حاضر در ضلع شمال شرقی ورزشگاه بروند و شادی خود را با آنها تقسیم کنند.

1952570

بی شک با این گل مهاجم آرژانتینی نزد استقلالی‌ها طرفداران بیشتری نیز پیدا خواهد کرد؛ جواد نکونام هم از خرید خارجی خود که با حواشی فراوان به جمع آبی‌ها پیوست بیشتر از قبل خوشحال خواهد بود.

دیدگاه‌ها