کد خبر : 1979185 | 20 آبان 1402 ساعت 19:00 | 20.1K بازدید | 46 دیدگاه

مشکل هاشمی نسب در فیفادی حل می‌شود؛

خطیر: تنها باشگاهی هستیم که قانون را رعایت کردیم

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید این باشگاه سقف بودجه را رعایت کرده و همچنان پایبند به آن است.

خطیر: تنها باشگاهی هستیم که قانون را رعایت کردیم

به گزارش "ورزش‌  سه"، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال در میکسدزون ورزشگاه آزادی در واکنش به پیروزی 2 بر صفر مقابل تراکتور اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: تبریک می‌گویم به همه هواداران خوب استقلال. ما امروز ی ک بازی بزرگ را بردیم. به کادر فنی و بازیکنان خوب استقلال. مبارک همه ما باشد. امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد در مسیر قهرمانی. 

ویدئو: 316369

او درباره حضور هواداران گفت: من تشکر می‌کنم از آنها. امیدوارم با همین شیوه ما را حمایت کنند تا بتوانیم به هدف اصلی خودمان برسیم.
سوال بعدی از خطیر درباره احتمال کسر امتیاز از استقلال بود و او در اینباره گفت: باشگاه استقلال تخلفی نکرده که بخواهند امتیاز کسر کنند. باشگاه استقلال به خاطر اجرای این قوانین هزینه داده و همچنان پایبند به قوانین هستیم. به جرات می‌توانم بگویم تنها باشگاهی هستیم که قوانین را رعایت کرده‌ایم. همه شما هم شاهد هستید که ما برای رعایت قوانین سقف بودجه بسیاری از بازیکنان را جذب نکردیم. 21 بازیکن داریم و تیم ما کامل نیست. مشکل آقای هاشمی نسب به خاطر سقف بودجه است. اما تیمی همدل هستیم و با اتحاد می‌رویم به سمت هدف اصلی.

خطیر درباره حضور بهنام بانی هم گفت: آقای بانی از استقلالی‌های چند آتیشه هستند. الان هم در رختکن بودند. حضورشان قوت قلب و افزایش روحیه بود. 
او سپس در واکنش به این سوال که آیا استقلال می‌تواند قهرمان شود، بیان کرد: نمی‌شود در این مسیر از حالا صحبت کرد. هدف ما قهرمانی است. به امید خدا آرام آرام گام برمی‌داریم. موانع و مشکلات زیاد هستند و سعی داریم تمام مشکلات را برطرف کنیم.

1952641

سوال بعدی از خطیر درباره گلزنی بلانکو بود و او در واکنش به این موضوع عنوان کرد: بلانکو بازیکن فوق‌العاده‌ای است. به ایشان تبریک می‌گویم.
از خطیر درباره زمان حل شدن مشکل مهدی هاشمی نسب هم پرسیدند و او در واکنش به این سوال گفت: ان شاالله در فیفادی مشکل آقای هاشمی نسب با همکاری بازیکنان حل می‌شود و ایشان را خیلی زود روی نیمکت تیم خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها