کد خبر : 1979199 | 20 آبان 1402 ساعت 19:23 | 49.6K بازدید | 15 دیدگاه

حس عجیب و غریبی داشتم؛

واکنش سلیمی به گلزنی مقابل چشم مادر و خواهر

مدافع میانی استقلال می‌‌گوید از ابتدای فصل شرایط خوبی داشته و سعی کرده در تمام شرایط تمرکزش را حفظ کند.

واکنش سلیمی به گلزنی مقابل چشم مادر و خواهر

به گزارش "ورزش‌سه"، ایمان سلیمی روز فوق‌العاده‌ای را در ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشت. او به زیبایی و با تسلط گل اول استقلال را ثبت کرد و حتی می‌توانست روز درخشانش با گرفتن خطای مشکوکی که در محوطه جریمه روی او رخ داد، بهتر هم بشود، اما داور اعتقادی به این موضوع نداشت.

سلیمی در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را درباره برتری دو بر صفر برابر تیم سابقش تراکتور آغاز کرد: خدا را شکر شرایطم از اول فصل خوب بوده. در تک تک روزها تمرکزم را حفظ کردم و تلاشم را کردم. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده رقم بخورد.

1952653

او سپس در واکنش به این سوال که آیا فکر می‌کرده استقلال با آن همه حاشیه در ابتدای فصل در حال حاضر با 22 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی باشد. سلیمی در واکنش به این سوال گفت: نظر شخصی‌ام را اگر بخواهم بگویم هیچ وقت بدبین نبوده‌ام. الان همه از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان باید پشت هم باشیم. 
او درباره شرایط مالی تیم بیان کرد: ببینیم چه می‌شود. من مسئول شرایط مالی نیستم.

سلیمی که درباره اینکه آیا فشاری را تحمل می‌کرده یا نه، عنوان کرد: نه اصلا. فشاری نبود. واقعا اینطور نبود. شادی گلم هم به خاطر این بود که مادرم و خواهرم به استادیوم آمده بودند و تقدیم به آنها کردم.

مدافع میانی استقلال در واکنش به این سوال که چه حسی از حضور مادر و خواهرش در استادیوم داشته، عنوان کرد: بی نظیر بود. اصلا یک چیزی به شما بگویم که عجیب غریب بود. بهترین حس دنیا.
او در پایان در واکنش به این سوال که فحاشی در استادیوم شنیده یا خیر و بهتر نیست که این حواشی در بازی نباشد، با تعجب گفت: من فحاشی نشنیدم. فقط تشویق شنیدم.

دیدگاه‌ها