کد خبر : 1979208 | 20 آبان 1402 ساعت 19:49 | 37.5K بازدید | 12 دیدگاه

خدا به آقا جواد خیر بدهد؛

هافبک مصدوم استقلال: یک ماه دیگر زمان می‌خواهم

هافبک مصدوم تیم فوتبال استقلال می‌گوید از یک ماه دیگر تمرینات را آغاز خواهد کرد.

هافبک مصدوم استقلال: یک ماه دیگر زمان می‌خواهم

 به گزارش "ورزش‌ سه"، رضا میرزایی بازیکن مصدوم آبی‌پوشان بعد از پیروزی استقلال مقابل تراکتور در هفته دهم لیگ برتر مقابل تراکتور اینطور حرف‌هایش را در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی آغاز کرد: خدا را شکر که در بازی 2 بر صفر برنده شدیم و سه امتیاز مسابقه را گرفتیم. درباره مصدومیتم خدا را صد هزار مرتبه شکر شرایطم روز به روز در حال بهتر شدن است. حدوداً پنج ماه گذشته است و یک ماه دیگر زمان لازم دارم.

ویدئو: 316386


او با تشکر از نکونام اضافه کرد: خدا به آقا جواد خیر بدهد، در مورد شرایطم امروز با او صحبت کردم و درباره بعضی مسائل پادرمیانی کردند و یکسری کارها را انجام دادند.

بازیکن سابق سپاهان در پاسخ به این سؤال که سرمربی استقلال درباره چه مسائلی پادرمیانی انجام داده است، خاطر نشان کرد: مسائل مالی و یکسری مسائل دیگر. خدا خیرشان بدهد. چند بار در مدت مصدومیتم با من تماس گرفتند و به من گفتند بیا که تیم به تو احتیاج دارد و خیلی قوی‌تر از قبل برگرد.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره پایان دوران مصدومیتش و بازگشت به ترکیب آبی‌پوشان نیز اینطور واکنش داشت: امروز نکونام گفت روز سه‌شنبه بیا که روی پای مصدومت باید تستی انجام بدهیم. تو باید کم کم کنار تیم تمرین و کار را شروع کنی. البته الان به مدت دو هفته است که نرم‌دوی را شروع کردم.

دیدگاه‌ها