کد خبر : 1979217 | 20 آبان 1402 ساعت 20:13 | 23K بازدید | 30 دیدگاه

کامبک برابر برزیل کاری سخت و بزرگ بود

چشمی: حرص‌و‌جوش‌های من برای موفقیت استقلال است

بازیکن استقلال می‌گوید که تیم ملی نوجوانان در بازی برابر برزیل کار بزرگی را انجام داد.

چشمی: حرص‌و‌جوش‌های من برای موفقیت استقلال است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یک مسابقه دیدنی و مهیج توانست با نتیجه 2 بر صفر از سد تراکتور عبور کند. روزبه چشمی در این مسابقه در پست هافبک دفاعی به میدان رفت ولی به دلیل مصدومیت مرادمند، دوباره در خط دفاعی به کار گرفته شد.

چشمی در پایان بازی و در جمع خبرنگاران به صحبت پرداخت که در زیر می‌خوانیم:

* خسته نباشی. یک بازی خیلی خوب برابر تراکتور انجام دادید که با پیروزی همراه شد.
ابتدا از هواداران، بازیکنان و کادرفنی تشکر می‌کنم، تمام آنها سنگ تمام گذاشتند. بازی را خوب آغاز کردیم و باید سه امتیاز را کسب می‌کردیم. در نیمه اول می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم. خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم و نتیجه دیدار هفته قبل را جبران کردیم.

* آخر بازی خیلی عصبانی شدی. می‌خواستی کلین شیت کنید و برایت مهم بود.
بچه‌ها خسته شده بودند و آخر بازی بود. ولی در همان دقایق آخر و زمان خستگی است که نتایج رقم می‌خورد. حیف بود که کل 90 دقیقه را خوب بازی کردیم و بخاطر یکی دو دقیقه یا اشتباه بچگانه‌ای گل بخوریم، حیف است و تمام حرص و جوش‌ها برای این است تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

ویدئو: 316401

* هواداران با این نمایش خیلی امیدوار شدند. فکر می‌کنی موفقیت‌های استقلال تا کی ادامه دارد؟
ما بازی به بازی جلو می‌رویم. تمام تلاشمان را می‌کنیم و برای کسب سه امتیاز هر بازی تلاش می‌کنیم. خدا را شکر برنده شدیم تا بعد از تعطیلات و بازی بعدی.

* اینقدر که بچه‌ها برای تیم زحمات می‌کشند، از سمت باشگاه هم حمایت متقابل وجود دارد؟
مشکلات که هست و همه، تمام توان خود را می‌گذارند. ولی فکر می‌کنم برخی جاها باید بیشتر کار شود. چون این تیم، بازیکنان و کادرفنی مستحق امکانات بیشتر و شرایط بهتر هستند. همه دارند تلاش می‌کنند و ان‌شاءالله همه چیز درست می‌شود.

* درباره شرایط خودت و جابجایی بین پست‌ها؟
به هر حال امروز قسمت نبود که در پست هافبک دفاعی بازی کنم که مرادمند مصدوم شد و دوباره به دفاع وسط منتقل شدم. شرایط پس از جام جهانی 2022 برای من تغییر کرد و لطف خدا بود. تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را در هر پستی داشته باشم. خدا را شکر همه چیز خوب است و تمام تلاشم را می‌کنم که ادامه داشته باشد.

* تیم ملی نوجوانان هم سه بر دو برزیل را شکست داده است.
بله شنیدم و مثل اینکه 2 بر صفر عقب بوده‌اند. واقعا کار بزرگی بوده، به آنها خسته نباشید می‌گویم و دمشان گرم. آنها کار سختی را انجام دادند. اینکه دو بر صفر از برزیل عقب باشی و سه بر دو پیروز شوی، کار سخت و بزرگی است که دستمریزاد دارد. خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان و کادرفنی تیم ملی نوجوانان.

دیدگاه‌ها