کد خبر : 1979264 | 21 آبان 1402 ساعت 04:32 | 46.7K بازدید | 25 دیدگاه

شیرجه بی‌محابا به قلب استقلالی‌ها! (عکس)

ایمان سلیمی با گلزنی برابر تراکتور و هموار کردن مسیر پیروزی تیمش برابر یک تیم مدعی، جای خودش را در بین هواداران پیدا کرد.

شیرجه بی‌محابا به قلب استقلالی‌ها! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی با برتری دو بر صفر برابر تراکتور تبریز با فاصله پنج امتیازی نسبت به رقیب سنتی در صدر جدول رده‌بندی جای گرفته که شاگردان نکونام در این مسابقه شاهد تولدی دوباره برای خرید ابتدای فصل خود بودند.

ایمان سلیمی، یکی از دو مدافعی که استقلال در پنجره تابستانی جذب کرد، پس از خطای پنالتی مقابل سپاهان و گل‌بخودی در دیدار برابر هوادار، تا حدودی اعتماد بنفس خود را برای بازی در قلب دفاع یکی از تیم‌های مطرح ایران از دست داده بود اما با اعتماد مجدد نکونام به او در مسابقه برابر یک رقیب پرمهره، او هم توانست پاسخ درخوری به سرمربی تیمش بدهد.

1952825

سلیمی که با وجود قد متوسط برای یک مدافع میانی اما به واسطه پرش‌های بلند عملکرد مطلوبی در توپ‌های هوایی داشته، به خوبی در این مسابقه از مهارت خود استفاده کرد و توانست روی ارسال مهدی‌پور از نقطه کرنر، با یک ضربه سر تماشایی دروازه پورحمیدی را باز کند تا تیمش از شاگردان خمس پیش بیفتد.

سلیمی در طول این مسابقه در کارهای دفاعی هم نمایش بسیار خوبی داشت تا در انتهای بازی و هنگام پاسخ‌دادن بازیکنان به ابراز احساسات هواداران، شاهد تشویق ویژه آنها باشد.

دیدگاه‌ها