کد خبر : 1984467 | 13 آذر 1402 ساعت 09:57 | 46.4K بازدید | 30 دیدگاه

ناراحتی سیمئونه: اسم فلیکس را جلوی من نیاورید!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، حاضر نشد درباره درخشش ژوائو فلیکس برابر این تیم صحبت کند.

ناراحتی سیمئونه: اسم فلیکس را جلوی من نیاورید!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لالیگا روبه‌روی بارسلونا به میدان رفت و در نهایت با یک گل برابر این تیم شکست خورد. 

این باخت به هیچ وجه برای این تیم خوشایند نبود چون باعث شد که امتیاز برابر با بارسلونا را از دست بدهد و جایگاهش در جدول رده‌بندی را هم به این تیم واگذار کند، هرچند آن‌ها هنوز یک بازی کمتر از بارسا دارند و می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. 

سیمئونه که پس از پایان بازی چندان خوشحال و راضی به نظر نمی‌رسید، با حضور در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

واکنش دیرهنگام از بازیکنان: ما شاهد دو بازی بودیم. آن‌ها در نیمه اول بهتر بودند و با این وجود ما هم فرصت‌هایی داشتیم. فلیکس از فرصتی که به دست آورد به خوبی استفاده کرد و شرایط بازی را تغییر داد. حق ما این بود که یک گل بزنیم و باعث تاسف است که در دقایقی که تیم برتر میدان بودیم نتوانستیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

تغییر شرایط در نیمه دوم: آن‌ها بازی را بهتر شروع کردند. ما توپ را از دست دادیم و نتوانستیم بازی را به درستی پیش ببریم. در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و ما هم شانس گلزنی داشتیم. 

1962187

ژوائو فلیکس: من صحبتی درباره حریف ندارم و فقط به تیم خودم فکر می‌کنم. 

یک سال دیگر بدون پیروزی در زمین بارسا: بالاخره کاری مهم در اینجا خواهیم کرد. یک روز بالاخره نوبت بازی خوب ما در این زمین خواهد رسید. 

مشکل اتلتیکو: ما باید در نیمه اول هم مثل نیمه دوم بازی می‌کردیم. این پیروزی حق بارسلونا بود چون بازی زیبایی را ارائه کردند و از قدرت‌شان به خوبی استفاده کردند.

احساس پس از بازی: من با تصویری که از نیمه دوم دارم این ورزشگاه را ترک می‌کنم. خاطرم آسوده است که تیمم وقتی شرایط خوب نبود توانست واکنش نشان دهد. نیمه اول خوب نبود اما این مسیر طولانی است و ما هم رو به جلو ادامه خواهیم داد.

دیدگاه‌ها