کد خبر : 1984486 | 13 آذر 1402 ساعت 11:57 | 23.6K بازدید | 25 دیدگاه

ژوائو و انتقام بزرگ در مونتخوییک

گزارش: فلیکس و بوسه معنادار بر لوگوی بارسا

ژوائو فلیکس با گل سه امتیازی و نمایش درخشان مقابل تیم سابقش مرد اول میدان در بازی بزرگ هفته پانزدهم لالیگا بود.

گزارش: فلیکس و بوسه معنادار بر لوگوی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، با مصاحبه‌های قبل از بازی بارسااتلتیکو مادرید و آنچه گریزمان و سیمئونه درباره ژوائو فلیکس گفته بودند و البته واکنشی که وینگر پرتغالی بارسا به صحب‌های گریزمان نشان داده بود می‌شد حدس زد دوئل فلیکس با تیم سابق خود پرتنش و پراتفاق باشد. 

فلیکس از ابتدای این مسابقه روحیه و انگیزه عجیب و غریبی داشت و به‌شدت آماده به نظر می‌رسید تا جایی که هم به زیباترین شکل ممکن و در یک موقعیت دشوار با ضربه چیپ موفق به گلزنی شد هم اینکه بارها مدافعان حریف را آزار داد تا جایی که بازیکنان اتلتی مجبور به خطا و متوقف کردنش بودند که در چند مورد منجر به گرفتن اخطار برای بازیکنان حریف شد.

جالب اینکه در گفت‌وگوی دو بازیکن اتلتی هم مشخص شده آن‌ها با در نظر گرفتن اینکه فلیکس می‌خواهد از تیم سابقش اخراجی بگیرد به نوبت روی او خطا می‌کردند و بالاخره موفق شدند بدون تلفات باعث مصدومیت و تعویض ستاره بارسا در این بازی شوند. 

فلیکس بعد از گلزني مقابل اتلتی شادی منحصر بفردی داشت و انگار می‌خواست پیامی را به سیمئونه و اتلتی مخابره کند و بگوید او که در این تیم یک مهره تضعیف شده و به نوعی رانده شده از کانون توجه سرمربی بود حالا ستاره‌ای است که می‌تواند در یک بازی بزرگ نقش آفرینی کند. ستاره پرتغالی بارسا بعد از بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد و تا زمانی که در زمین بود اتلتی جسارت حمله به دروازه بارسا را پیدا نکرد چرا که فلیکس تهدیدی دائمی مقابل دروازه حریف بود.

1962213

او بعد از بازی به جشن انفرادی و شادی گل خاصش اشاره کرد و گفت این یک حرکت خودجوش بوده تا احساسش را نشان دهد و البته گل خود را تقدیم خانواده‌اش کرده است. بازیکنان اتلتی و سیمئونه واکنشی به این شادی گل نداشتند اما ژاوی از حرکت ژوائو به نوعی دفاع کرد و این اتفاق را یک حرکت طبیعی دانست و گفت او می‌خواسته احساساتش را بروز بدهد. فلیکس همچنین اعلام کرد با تمام بازیکنان اتلتی رابطه خوب و دوستانه‌ای دارد اما با سیمئونه حرف نزده تا مشخص شود فضای بین آن‌ها کاملا ابری است و این درخشش و آن شادی گل برای سرمربی سابقش یک پیام زجرآور داشته تا جایی که ال چولو بعد از بازی به خبرنگاران گفت اصلا دوست ندارد درباره فلیکس صحبت کند. 

1962214

بازیکنان بارسا مثل آرائوخو و پدری نیز از فلیکس حمایت کردند و با اشاره به این‌که او در بارسا و خوشحال و راضی است خواستار ماندن این ستاره حالا احیا شده در تیم‌شان شدند. 

فلیکس در دو بازی مقابل پورتو و اتلتی دو گل مهم برای بارسا به ثمر رساند. او شروع خوبی در بارسا داشت اما چند هفته افت کرد و حالا دوباره اوج گرفته و یک بازیکن تاثیرگذار برای ژاوی است. همین درخشش و احساس رضایت از حضور در تیمی که از کودکی عاشقش بوده باعث شد تا فلیکس در مصاحبه بعد از بازی با اتلتی برای اولین‌بار صراحتا از مسئولان باشگاه بارسلونا بخواهد او را به‌صورت دائمی به خدمت بگیرند. 

1962216

ژاوی هم با ابراز رضایت کامل از شرایط فنی فلیکس و البته ذکر این نکته مهم که او در رختکن هم بازیکنی آرام و بی‌حاشیه است برای جذب او چراغ سبز نشان داد اما تصمیم را به عهده مدیر ورزشی باشگاه سپرد. جایی که مناسبات مالی و شرایط باشگاه در تابستان پیش‌رو می‌تواند برای این انتقال مهم تاثیر گذار باشد هر چند با شرایطی که پیش آمده بازگشت او به اتلتی بعید خواهد بود.

دیدگاه‌ها