کد خبر : 1984760 | 14 آذر 1402 ساعت 12:58 | 55.8K بازدید | 19 دیدگاه

آرتتا علیه ستاره آرسنال: می‌خواهی بروی، برو!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید مایل به جدایی آرون رمزدیل نیست اما جلوی جدایی بازیکنی را هم نخواهد گرفت.

آرتتا علیه ستاره آرسنال: می‌خواهی بروی، برو!

به گزارش "ورزش سه"، رمزدیل فصل گذشته 38 بازی در لیگ برتر انگلیس برای آرسنال انجام داد و یکی از دلایل موفقیت آرسنال و حضورش در صدر جدول این رقابت‌ها برای مدتی طولانی بود. 

اما جذب داوید رایا باعث شد که این بازیکن در این فصل به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شود و فرصت حضور در میدان را نداشته باشد و این موضوع به شدت باعث ناراحتی او شده است. این بازیکن حتی نگران است که جایگاهش را در ترکیب تیم ملی انگلیس در یورو 2024 از دست بدهد. 

در این مدت شایعاتی درباره احتمال جدایی این ستاره انگلیسی از آرسنال در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به گوش می‌رسید و حالا آرتتا بیش از پیش به این شایعات دامن زده است. 

1959557

او در پاسخ به سوالی درباره شرایط رمزدیل به خبرنگاران گفت: «من دوست دارم آرون با ما بماند. از این که دو دروازه‌بان خیلی خیلی خوب دارم بسیار خوشحال هستم. ما باید بهتر باشیم، بنابراین باید به آنچه که همین حالا داریم هم اضافه کنیم. این هدفی است که آن را دنبال می‌کنیم. 

نمی‌توانم به شما بگویم که هیچ یک از بازیکنان آرسنال در ماه ژانویه جدا نخواهند شد یا کسی از آن‌ها قرار است تا سه سال آینده در این باشگاه بماند. نمی‌گویم هیچ بازیکنی قرار نیست به نیوکسل ملحق شود. این حرف را نخواهم زد. هیچ تضمینی برای این ندارم که هیچ بازیکنی در ماه ژانویه جدا نخواهد شد. اگر بازیکنی به دنبال جدایی باشد، جلوی او را نخواهیم گرفت.»

دیدگاه‌ها