کد خبر : 1986554 | 21 آذر 1402 ساعت 22:58 | 17.2K بازدید | 30 دیدگاه

مارکینیوش:

قهرمانی چمپیونزلیگ زیباترین روز پاریس را می‌سازد!

مارکینیوش، مدافع پاری‌سن‌ژرمن، می‌گوید این تیم به شدت دنبال لیگ قهرمانان اروپاست که تاکنون موفق به فتح آن نشده است.

قهرمانی چمپیونزلیگ زیباترین روز پاریس را می‌سازد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، روز چهارشنبه پاری‌سن‌ژرمن به مصاف دورتموند خواهد رفت. پاریس برای اینکه سرنوشت صعودش به دست خودش رقم بخورد، نیاز به پیروزی در این بازی دارد. مارکینیوش، مدافع برزیلی پاریس، در نشست خبری قبل از این بازی در کنار لوئیس انریکه شرکت کرد.

1965791

فکر می‌کنید تیم فشار این بازی را تحمل کند؟
"البته. اگر فکر می‌کردم این تیم شخصیت تحمل این‌ها را ندارد، به اینجا نمی‌آمدم. ما خود را به بهترین شکل ممکن آماده کردیم، سرمربی در آماده‌سازی همه دقیق بود. همه بسیار هیجان زده هستند. ما برای یک بازی بسیار بزرگ آماده هستیم. سرنوشت ما در دستان خود ماست."

استراتژی انریکه شروع مجدد کوتاه مدت است، به دروازه‌بان و مدافعان فشار نمی‌آید؟
"سرمربی اصول خود را دارد، باید از زمین خودی به خوبی شروع کرد، اما او اغلب به ما می‌گوید که اگر در سختی قرار گرفتیم، می‌توانیم ساده بازی کنیم، می‌توانیم توپ را از زمین خودمان دور کنیم، باید بدانیم چگونه خطرات را شناسایی کنیم. ما فلسفه او را بهتر و بهتر درک می‌کنیم، مربی را بهتر می‌شناسیم و سعی می‌کنیم با شخصیت خود بهترین کار را انجام دهیم. شما باید بدانید که چگونه انتخاب کنید تا اشتباه نکنید."

آیا برای بازی مقابل دورتموند احساس فشار می‌کنید؟
"نه، فقط هیجان زیاد. این نوع فشار می‌تواند منفی باشد، ما باید این هیجان را برای ایجاد انگیزه در نظر بگیریم. بازیکنان بزرگ این کار را انجام می‌دهند. ما سرنوشت خود را در دستان خودمان داریم. ما، بازیکنان بزرگ، منتظر چنین لحظاتی هستیم. این چیزی است که تاریخ ما را می‌سازد. این مسابقه‌ای است که می‌تواند ما را وارد این فصل اصلی رقابت‌های اروپایی کند."

1965790

غیبت عثمان دمبله چه تغییراتی ایجاد می‌کند؟
"او بازیکن بزرگی است، کسی که چیزهای زیادی برای تیم به ارمغان می‌آورد. در مقابل نیوکسل، بازیکنانی از جمله من یا وارن (زئیر امری) غایب بودند. و مقابل نیوکاسل بازی خوبی داشتیم. بازیکنی که جایگزین او می‌شود آماده خواهد بود."

از نظر فیزیکی چه احساسی دارید؟ و وارن زایر امری چطور است؟
"من احساس خیلی خوبی دارم، 100 درصد هستم، وقت داشتم ریکاوری کنم. سرمربی در بازی قبل (در مقابل نانت) من را از زمین بیرون آورد، اما این به این دلیل نبود که شدیدا مصدوم بودم، بلکه برای احتیاط بود. من هیجان زیادی دارم. وارن هیچ نگرانی ندارد، او هم 100 درصد می‌رسد."

اینکه روزی جام قهرمانی لیگ قهرمانان به پاریس برگردانید برای شما چه معنایی دارد؟
"این تنها جامی است که اینجا بدست نیاوردم. اما راه طولانی است. باید بازی به بازی پیش رفت. باید به فردا (چهارشنبه) فکر کنیم، بازی تعیین کننده‌ای است. اگر این جام را به پاریس  ببریم، یکی از زیباترین جام‌های زندگی ما خواهد بود. "

دیدگاه‌ها