کد خبر : 1988546 | 30 آذر 1402 ساعت 13:23 | 31.4K بازدید | 5 دیدگاه

یاکیروویچ جام ملت‌ها را بهانه کرد:

احتمال انتقال زمستانی ستاره ایرانی دینامو

صادق محرمی مدافع کناری ایرانی دینامو زاگرب آینده‌اش در این تیم وابسته به شرایط و اتفاقات مختلفی است.

احتمال انتقال زمستانی ستاره ایرانی دینامو

به گزارش "ورزش سه"، دینامو زاگرب در حضور صادق محرمی در فصل جدید شرایط خوبی ندارد و پس از اینکه 6 سال متوالی در این کشور قهرمان شدند، حالا در شرایطی قرار گرفتند که از صدر جدول با هایدوک اسپلیت ۷ امتیاز اختلاف دارند.

یاکیروویچ، سرمربی دینامو، هم که به تازگی در این تیم مشغول فعالیت شده در بازار زمستان یک خانه تکانی را برای تیمش پیش‌بینی کرده؛ او قرار است به منظور برگشت به کورس قهرمانی و رقابت با رقیب خود بازیکنان زیادی جذب کند و از طرفی دیگر بازیکنانی که نسبت به آنها احساس ناکارآمدی دارد را از تیم خارج کند.

یکی از نفراتی که یاکیروویچ آینده او را در گروی مشتری نداشتن می‌داند، صادق محرمی مدافع ایرانی دینامو است که سرمربی این تیم اکنون به فروش محرمی دودل است، از طرفی می‌داند با توجه به جام ملت‌های آسیا این احتمال وجود دارد صادق محرمی در مقطع آغاز نیم فصل همراه با تیمش نباشد و از داشتن صادق محرمی محروم است و از طرفی این مدافع ایرانی این فصل در خلق موقعیت، دریبل و برخی از پارامترهای مورد نظر این سرمربی موفق عمل کرده است.

1969537

این تیم اگر چه در آغاز فصل با جدایی لیواکوویچ گلر ملی‌پوش کرواسی و شوتالو مدافع میانی محبوبشان روبرو شدند، اما باز هم انتقاد هواداران این است که برخی نفرات به دلیل عدم داشتن رقیب از پست خود مطمئن هستند و همین باعث شده آنها از شرایط ایده‌آلی که قبل‌تر داشتند فاصله بگیرند و افت محسوسی داشته باشند.

از طرفی یاکیروویچ می‌داند که برخی از نفرات جوان تیمش قرار است با نظر دراگان اسکوچیچ برای بازی‌های اروپایی زیر ۲۱ سال جدا شوند و همین موضوع دلیلی است تا او اولویت را بر خرید مهره بگذارد و پس از آن به فروش و جایگزین کردن نفرات فکر کند.

صادق محرمی در زمان انتقالش به دینامو جوانی ۲۱ ساله بود و حالا در سن ۲۷ سالگی روزهای متلاطمی را تجربه خواهد کرد. او برای دینامو در ۱۳۴ بازی تنها یک گل به ثبت رسانده و در این مدت توانست ۵ سال متوالی قهرمانی در لیگ کرواسی را جشن بگیرد.

دیدگاه‌ها