کد خبر : 1989035 | 03 دی 1402 ساعت 06:33 | 5.4K بازدید | 7 دیدگاه

سرآبادانی و جعفری چالش جدی برای بیرو و یحیی!

دقیقی با ستاره‌های هجومی‌اش به دنبال پیروزی در آزادی!

پوریا سرآبادانی و رحمان جعفری دو بازیکن خطرناک شمس‌آذر امید اصلی گلزنی این تیم مقابل پرسپولیس خواهند بود.

دقیقی با ستاره‌های هجومی‌اش به دنبال پیروزی در آزادی!

به گزارش ورزش سه، پوریا سرآبادانی و رحمان جعفری هافبک و مهاجم شمس آذر در این فصل مجموعا 9 گل به ثمر رسانده‌اند و در دیدار با پرسپولیس تهدید جدی برای تیم یحیی گل‌محمدی به شمار می‌آیند.

پوریا سرآبادانی بازیکن خوش نقش شمس آذر در این فصل عملکرد چشم نوازی داشته و 5 گل در مسابقات لیگ برتر به ثمر رسانده و برترین گلزن این تیم در مسابقات لیگ برتر است، او در جریان بازی شمس‌آذر هم نقش زیادی دارد و بیشترین لمس توپ در جریان مسابقه توسط او انجام می‌شود.

دیگر بازیکنی که در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته و تسلط خوبی روی توپ‌های ارسالی و محوطه جریمه دارد رحمان جعفری است که با حضور در خط حمله سبزپوشان قزوینی امید اصلی گلزنی آنها به شمار می‌رود.

1958784

پرسپولیس در دیدار فردا باید برنامه خاصی برای مهار این دو بازیکن داشته باشد، آزادی عمل سرآبادانی در جریان مسابقه می‌تواند برای سرخپوشان گران تمام شود و رسیدن توپ به رحمان جعفری در محوطه جریمه پرسپولیس کار را برای آنها سخت‌تر خواهد کرد.

شمس آذر 18 گل در جریان مسابقات لیگ به ثمر رسانده که 9 گل آن را جعفری و سرآبادانی وارد دروازه رقبا کرده‌اند و در صورتی که مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی شوند تعداد گل‌های خود را به 10 گل خواهند رساند.

دیدگاه‌ها