کد خبر : 1992530 | 17 دی 1402 ساعت 07:30 | 42.7K بازدید | 32 دیدگاه

اول قهرمانان جام جهانی

شوخی - خنده‌های بامزه سردار، پاردس و دیبالا!

ویدئویی که به تازگی از تمرینات آاس رم منتشر شده، نشان می‌دهد که سردار آزمون، پائولو دیبالا و لئاندرو پاردس روابط بسیار خوبی با همدیگر دارند.

شوخی - خنده‌های بامزه سردار، پاردس و دیبالا!

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در تابستان گذشته در انتقالی قرضی از بایر لورکوزن به رم پیوست. در آن زمان برخی از هواداران رم این انتقال را غیرضروری می‌دانستند و رسانه‌ها نیز او را بازیکن مدیران دانستند که بدون توجه به خواسته ژوزه مورینیو خریداری شده است.

سردار اما بدون توجه به شایعات و اخبار منتشر شده در مورد انتقالش، دوران بازی‌اش در رم را آغاز کرد. او خیلی زود توانست خودش را در دل کادر فنی تیم جا کند و تلاش و پشتکارش را نشان دهد.

او در تیم تبدیل به اسلحه پنهان مورینیو شده است و هر زمان به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده تاثیرگذار ظاهر شده است. کار به جایی رسیده که حتی خبرهایی منتشر شده که کادرفنی رم خواهان تمدید قرارداد آزمون هستند.

1975753
1975752

در ویدئوی جدید باشگاه رم در فضای مجازی، در حالی که دیبالا، پاردس و آزمون با چهره‌ای خندان در حال گفتگو و رفتن به زمین تمرین هستند، ناگهان دیبالا و پاردس مانع سردار برای ورود به زمین چمن می‌شوند و می‌گویند: اول قهرمانان جام جهانی!» سردار با خنده به این شوخی واکنش نشان می‌دهد و سپس با هم وارد زمین می‌شوند. در ثانیه‌های آخر ویدئو، آزمون رو به دوربین برمی‌گردد و می‌گوید: «دیدید به من احترام نگذاشت؟»

1975751

علاوه‌بر این کلیپ که نشان می‌دهد با هم‌تیمی‌هایش رابطه خوبی دارد، سردار در جدیدترین مصاحبه‌اش در مورد هم‌تیمی بودن با دیبالا و لوکاکو گفت: «چه کسی هم‌بازی بودن با آنها را دوست ندارد؟ نه‌تنها این دو، بلکه از بودن در کنار پاردس و پلگرینی نیز لذت می‌برم.»

دیدگاه‌ها