کد خبر : 1992826 | 18 دی 1402 ساعت 11:58 | 21.6K بازدید | 13 دیدگاه

پیام ترسناک برای یونایتد: منتظر این دو ستاره نباشید

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که لیساندرو مارتینز و کاسمیرو تا چند هفته دیگر هم قادر به حضور در میدان نخواهند بود.

پیام ترسناک برای یونایتد: منتظر این دو ستاره نباشید

به گزارش "ورزش سه"، مارتینز به دلیل مصدومیتی که در ماه سپتامبر به آن دچار شد قادر به همراهی تیمش از همان زمان نبوده و کاسمیرو هم از اول سپتامبر (10 شهریور) مشغول طی کردن روند درمان همسترینگش است. 

این دو بازیکن آرژانتینی و برزیلی امیدوار بودند که بتوانند در ماه ژانویه بار دیگر در میادین حضور پیدا کنند اما به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی محتمل نیست و تن‌هاخ باور دارد که آنها هنوز به چند هفته دیگر زمان نیاز دارند تا به شرایط آرمانی برسند.

تن‌هاخ در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این موضوع اظهار داشت: «آنها برای مدتی طولانی به دور از چمن مشغول تمرین بودند و حالا به تمرینات تیمی برگشته‌اند اما نه کامل و فقط در بخشی از تمرینات همراه ما در زمین تمرین حضور دارند. 

1936485

حالا این دو بازیکن باید قدم بعدی را بردارند و این ممکن است چندین روز طول بکشد، من فکر می‌کنم که این اتفاق حتی چند هفته هم به طول خواهد انجامید و نباید هیچ فشاری برای بازگشت به زمین به آنها وارد کنیم.»

این در حالی است که یونایتد در این فصل با بحران جدی مصدومیت بازیکنانش روبه‌رو بوده و بسیاری یکی از دلایل اصلی افت فاحش و عملکرد ضعیف این تیم را در همین موضوع می‌دانند.

دیدگاه‌ها