کد خبر : 1994067 | 23 دی 1402 ساعت 13:34 | 27.3K بازدید | 11 دیدگاه

کامبک شگفت‌انگیز فرنگی کار ایرانی

دانیال سهرابی در اولین کشتی خود در آستانه شکست قرار داشت، اما در نهایت به پیروزی 8 بر 7 رسید.

کامبک شگفت‌انگیز فرنگی کار ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، در وزن 67 کیلوگرم که کشتی فرنگی ایران در المپیک توکیو توسط محمدرضا گرایی به مدال طلا رسید، با تصمیم کادرفنی دانیال سهرابی بعد از قهرمانی در کشور به تورنمت کرواسی اعزام شد تا محک جدی بخورد.

سهرابی در اولین مبارزه خود در این وزن شلوغ که 35 نفر شرکت کرده‌اند، مقابل حریفی از نروژ قرار گرفت.
در همان ابتدای کشتی داوران یک اخطار به سهرابی دادند و یک امتیاز هم به یورگنسن از نروژ رسید. این کشتی‌گیر نروژی در خاک سه بار سهرابی را بارانداز کرد و 7 بر صفر پیش افتاد و با کسب یک امتیاز دیگر می‌توانست خیلی زود کشتی را تمام کند.

اما دانیال سهرابی که یک امتیاز در ثانیه‌های آخر وقت نخست گرفت، در وقت دوم با وجود گرفتن اخطار از حریف در خاک کاری از پیش نبرد. جالب اینکه این فرنگی‌کار اصرار به ادامه کار در سرپا داشت و می‌دانست حریف از نفس افتاده است. فرنگی کار 67 کیلوگرم ایران با حملات متوالی و در حالی که حریفش نای بلند شدن از جای خود را نداشت، تا ثانیه‌های آخر توانست 8 امتیاز را به صورت یک امتیازی بگیرد و در یک کشتی‌گیر نفس‌گیر و با یک بازگشت رویایی 8 بر 7 برنده شود.

سهرابی در دور دوم با توجه به عدم حضور حریفش به روی تشک راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و حالا باید دید در ادامه مسیر چگونه پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها