کد خبر : 1996429 | 02 بهمن 1402 ساعت 01:29 | 23.4K بازدید | 25 دیدگاه

محرمی چشم از رامین رضاییان برنمی‌دارد (عکس)

مدافع راست دینامو زاگرب سعی در بازگشت به ترکیب تیم ملی مقابل امارات دارد.

محرمی چشم از رامین رضاییان برنمی‌دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صادق محرمی پس از انجام دو بازی تدارکاتی مقابل بورکینافاسو و اندونزی، در نخستین مسابقه جام ملت‌های آسیا برابر فلسطین هم یکی از 11 نفر اصلی بود که نمایش موثر و کم‌اشتباهی در حضور 81 دقیقه‌ای در زمین داشت ولی پس از آن جای خود را به رامین رضاییان داد و در جدال با هنگ کنگ هم استفاده نشد.

این مدافع راست که فصل جدید لیگ یک کرواسی را به خوبی شروع کرد و به نسبت سالیان گذشته بیشتر از همیشه در ترکیب دینامو زاگرب قرار گرفت، در تیم ملی ایران هم نمایش خوبی داشت و برابر فلسطین جزء بهترین‌ها بود ولی امیر قلعه‌نویی در دومین دیدار با هنگ کنگ از او استفاده نکرد، اما با این وجود محرمی سعی در بازپس‌گیری جایگاهش دارد.

1981640

محرمی در 15 بازی تیم ملی ایران با حضور امیر قلعه‌نویی هفت بار به میدان رفته که در این مدت توانسته نخستین گل ملی خود را هم به ثمر رساند و پاس گل هم بدهد، اما تمام تلاش و انگیزه او رسیدن به ترکیب در جام ملت‌هاست.

این مدافع راست در تمرین بدنسازی تیم ملی مصمم و باانگیزه کارش را انجام می‌داد و سعی دارد دوباره جای رامین رضاییان را در ترکیب بگیرد و فردا شب مقابل امارات در جمع نفرات اصلی باشد.

دیدگاه‌ها