کد: 239147807 تیر 1405 ساعت 12:52827 بازدید

نامه تاجرنیا به میراسماعیلی؛

استقلال رسما وارد لیگ برتر جودو شد

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جودو، آمادگی خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر جودو در بخش آقایان و بانوان اعلام کرد.
استقلال رسما وارد لیگ برتر جودو شد

به گزارش "ورزش سه"، علی تاجرنیا مدیرعامل باشگاه استقلال امروز یکشنبه ۷ تیرماه با ارسال نامه‌ای به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، آمادگی این باشگاه را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر جودوی کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان اعلام کرد.

با موافقت فدراسیون جودو، باشگاه استقلال در فصل جدید لیگ برتر جودوی کشور در هر دو بخش مردان و زنان حضور خواهد داشت. 

این اقدام در راستای گسترش فعالیت‌های باشگاه استقلال در رشته‌های مختلف و حضور در رقابت‌های کشور انجام شده است؛ اتفاقی که از سال قبل در خیلی از رشته ها از جمله والیبال، بسکتبال، هندبال، کشتی و… رخ داده است.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
10اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار