کد خبر : 1999938 | 16 بهمن 1402 ساعت 12:31 | 18K بازدید | 12 دیدگاه

یاشاردوغو، آخرین فرصت کامران برای خودنمایی

کامران قاسمپور با تصمیم کادرفنی یک‌بار دیگر به یک تورنمنت بین‌المللی اعزام می‌شود تا در وزن 97 کیلوگرم محک بخورد.

یاشاردوغو، آخرین فرصت کامران برای خودنمایی

به گزارش "ورزش سه"، دارنده دو مدال طلای کشتی آزاد جهان در وزن 92 کیلوگرم، با وجود اتفاقاتی که در تورنمنت کرواسی رخ داد، همچنان به حضور در المپیک پاریس امیدوار است و کادرفنی هم او را در برنامه‌های خود قرار داده است.

شاید این تصور وجود داشت که بعد از شکست قاسمپور برابر اسنایدر در کرواسی و قهرمانی امیرعلی آذرپیرا با شکست این ستاره آمریکایی، دیگر شانسی برای کامران وجود نداشته باشد، اما با توجه به عدم کسب سهمیه در وزن 97 کیلوگرم همچنان این دو ستاره در کنار محمدحسین محمدیان از شانس یکسانی برای حضور در المپیک برخوردار هستند. 

در ادامه حضور آزادکاران در تورنمنت‌های بین‌المللی در ادامه چرخه انتخابی و انتخاب بهترین کشتی‌گیران جهت اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک و بازی‌های پاریس، قرار است چند کشتی‌گیر به جام یاشاردوغو ترکیه اعزام شوند‌. این رویداد بین‌المللی اواسط اسفندماه برگزار خواهد شد که تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان در آن شرکت می‌کند.

یکی از کشتی‌گیران اعزامی به جام یاشاردوغو، کامران قاسم‌پور است که دوباره در وزن ۹۷ کیلوگرم وارد رقابت خواهد شد. این‌طور که پیداست کامران قاسم‌پور دیگر تصمیمش را گرفته است و قصد ماندن در 97 کیلوگرم را دارد، باوجود اینکه نظر اغلب کارشناسان این بود که او در این وزن باتوجه به شرایط وزنی و قدرت بدنی‌اش شانسی برای حضور در المپیک پاریس نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها