کد خبر : 2003518 | 01 اسفند 1402 ساعت 15:03 | 18K بازدید | 18 دیدگاه

رسمی: گتوزو از مارسی اخراج شد

جنارو گتوزو به صورت رسمی از هدایت باشگاه مارسی برکنار شد.

رسمی: گتوزو از مارسی اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه مارسی اعلام کرد که جنارو گتوزو از سمت مربیگری این تیم برکنار شده است.

این مربی 46 ساله در ماه سپتامبر هدایت این تیم را برعهده گرفت اما با گذشت کمتر از 4 ماه از سمتش برکنار شده است. او با جدایی از والنسیا به لیگ فرانسه رفته بود.

از اواسط دسامبر، مارسی تنها یک پیروزی از 9 بازی اخیر کسب کرده بود و شکست 1-0 مقابل برست که یک بازیکن کمتر هم داشت، خشم مدیران باشگاه را برانگیخت.

باشگاه مارسی در بیانیه رسمی‌اش نوشت: "المپیک مارسی مایل است از جنارو و همه همکارانش به دلیل فعالیت بی عیب و نقص و حرفه‌ای بودن زیادی که به صورت روزانه نشان داده‌اند، تشکر کند و برای آن‌ها در آینده آرزوی موفقیت کند."

1931557

مارسی در بازی پیش رو باید در دور پلی آف لیگ اروپا به مصاف شاختاردونتسک برود. بازی رفت دو تیم با تساوی 2-2 به پایان رسیده بود.

عملکرد این مربی در فرانسه قابل دفاع نبود. تیم او به 9 برد، 8 تساوی و 7 باخت در تمامی رقابت‌های دست پیدا کرده بود. مارسی با کسب 30 امتیاز اکنون رده نهم جدول را تا پایان هفته بیست و دوم در اختیار دارد.

گتوزو پیش از این از والنسیا هم اخراج شده بود. این مربی ایتالیایی هنگامی که تیمش با 20 امتیاز از 20 بازی در رده چهاردهم جدول لالیگا حضور داشت در زمستان سال گذشته از سمتش اخراج شده بود.

دیدگاه‌ها