کد خبر : 2005870 | 11 اسفند 1402 ساعت 18:05 | 10.4K بازدید | 3 دیدگاه

رئیس قلابی در فرانسه سر هوادار کلاه گذاشت!

یکی از هواداران مارسی، ۱۵ هزار یورو را برای کلاهبرداری که وانمود کرده بود رئیس باشگاه است ارسال کرده است!

رئیس قلابی در فرانسه سر هوادار کلاه گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اخبار، یکی از هواداران المپیک مارسی در حالی که فریب خورده بود و تصور می‌کرد در حال صحبت با پابلو لونگوریا، رئیس باشگاه مارسی در فیسبوک است، مورد کلاهبرداری ۱۵ هزار یورویی قرار گرفت.

این هوادار توسط کلاهبرداری شکار شد که یک پروفایل جعلی به نام رئیس باشگاه درست کرده و سپس با او تماس گرفته و برای تکمیل یک تراکنش مالی درخواست کمک کرده است. طرفدار مارسی مبلغ ۱۵ هزار یورو را ارسال کرده. کلاهبردار به او قول داده بود که پس از رفع مشکل، به‌عنوان رئیس مارسی ۸۰ هزار یورو به او کمک خواهد کرد.

1996600

هوادار مارسی هنوز معتقد است که با پابلو لونگوریای واقعی صحبت کرده است.

او در مورد این کلاهبرداری گفت: «او زندگی من را نابود کرد. به او گفتم تو خانواده‌ای را به هم ریختی. من دارم طلاق می‌گیرم، خرج زیادی دارم.»

بعید است که هوادار مارسی هرگز مبلغی را که از دست داده پس بگیرد، اما امیدوار است که بیمه او به او کمک کند بخشی از آن را بازیابی کند. اگرچه این طرفدار اکنون می‌داند که مورد کلاهبرداری قرار گرفته است، اما متقاعد نشده است که این کلاهبرداری از طرف یک پروفایل جعلی بوده است. او هنوز بر این باور است که با رئیس مارسی صحبت کرده. علیرغم تمام شواهد خلاف آن، قربانی معتقد است که این رئیس واقعی مارسی بود که او را فریب داد تا پول را ارسال کند. او گفت: «چیزی که همخوانی ندارد تعداد دنبال‌کنندگان حساب است. او چند صد فالوور دارد.!»

دیدگاه‌ها