کد خبر : 2009158 | 26 اسفند 1402 ساعت 10:45 | 29.5K بازدید | 76 دیدگاه

حرف‌های عجیب اوسمار در اولین تمرین بعد از دربی

سرمربی پرسپوليس در جلسه آنالیز جدال با استقلال، مدعی شد که هرگز تصور چنین عملکردی از حریف نداشته است.

حرف‌های عجیب اوسمار در اولین تمرین بعد از دربی

به گزارش “ورزش سه”، اوسمار ویرا چهارمین دربی دوران حضورش در پرسپوليس و اولین تجربه سرمربیگری در این بازی حساس را با تساوی بدون گل به پایان رساند.

این در حالی است که او امید زیادی داشت با کسب نتیجه لازم در این دربی ضمن محکم کردن جایگاه خود در نیمکت سرمربیگری، جایگاه حریف در صدر جدول را نیز با خطر بیندازد. با این حال نمایش محتاطانه و تدافعی استقلال اکنون با تعجب این مربی برزیلی در جلسه فنی همراه شده است.

اوسمار ضمن قدردانی از تلاش بازیکنانش برای کسب نتیجه در این بازی مدعی شده که هرگز تصور نمی‌کرده که حریف صدرنشین در دربی به این شکل برابر آنها قرار گیرد و چنین نمایشی به جا بگذارد.

نکته عجیب و البته جالب توجه اینکه اوسمار بابت شکل تمرینی پیش از دربی به نوعی از بازیکنان عذرخواهی کرده و مدعی شده که بنا به کیفیت حریف و صدرنشینی آنها چنین تصوری را داشته وگرنه ایده و برنامه‌ریزی خود را تغییر می‌داده است!

اوسمار با اشاره به توانایی کیفی پرسپوليس شانس آنها را در ادامه مسیر برای کسب نتیجه مطلوب بالا دانسته و ضمن قدردانی از تلاش آنها، خواهان تمرکز بالا برای دستیابی به نتیجه طی دیدارهای باقیمانده شده است.

دیدگاه‌ها