کد خبر : 2009698 | 28 اسفند 1402 ساعت 13:42 | 46.2K بازدید | 17 دیدگاه

محمد محمدی مدیرعامل سایپا شد

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و استقلال که سابقه مدیریتی در مجموعه انقلاب و باشگاه پرسپولیس را دارد، به عنوان مدیرعامل جدید سایپا انتخاب شد.

محمد محمدی مدیرعامل سایپا شد

به گزارش "ورزش سه"، محمد محمدی، بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی که پیش‌تر در معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس کار را دنبال کرده بود، اکنون به عنوان مدیرعامل سایپا انتخاب شده و چالش جدیدی را استارت خواهد زد.

محمد محمدی که در ماه‌های اخیر به عنوان مدیر مجموعه ورزشی انقلاب تهران کار را دنبال می‌کرد، اکنون به عنوان مدیرعامل باشگاه قدیمی سایپا که سابقه قهرمانی در لیگ ایران را در کارنامه دارد، انتخاب شده است.

سایپا طی دو فصل اخیر در لیگ دسته اول حضور دارد و تلاش زیادی داشت تا بتواند بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازگردد. آنها البته در این فصل کار دشواری پیش روی خود خواهند داشت و با توجه به اختلاف امتیازی با دو مدعی اصلی صعود (خیبر خرم آباد و چادرملو اردکان) احتمال صعودشان در این فصل دور از ذهن خواهد بود.

باید دید محمد محمدی در سمت جدید خود چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و آیا موفق خواهد شد قهرمان اسبق لیگ برتر را بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازگرداند یا خیر.

دیدگاه‌ها