کد خبر : 2010449 | 05 فروردين 1403 ساعت 12:43 | 61.9K بازدید | 35 دیدگاه

سه ستاره از اردوی تیم ملی رفتند

سه ملی پوش فوتبال ایران به دلیل مصدومیت یا بیماری همراه با کاروان تیم به ترکمنستان نمی‌روند.

سه ستاره از اردوی تیم ملی رفتند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران ساعاتی دیگر تهران را به مقصد عشق‌آباد ترک می‌کند و پرواز اختصاصی برای شاگردان امیر قلعه‌نویی در نظر گرفته شده تا بتوانند 48 ساعت قبل از دیدار مقابل تیم ترکمنستان به این کشور برسند، اما در این سفر سه ستاره در کنار تیم نخواهند بود.

علیرضا جهانبخش که همراه با آسیب دیدگی به اردوی تیم ملی ایران اضافه شد تا صرفا در کنار شاگردان امیر قلعه‌نویی باشد و در دیدار روز دوم فروردین‌ ماه مقابل ترکمنستان هم غایب بود، بخاطر ادامه مصدومیت از تمرینات هم دور ماند تا دوباره به هلند برگردد و تیم را در سفر به عشق‌آباد همراهی نکند.

سردار آزمون هم که پس از گلزنی مقابل ترکمنستان آسیب دید و در دقایق پایانی نیمه اول تعویض شد، همراه ملی پوشان ایران در سفر به عشق‌آباد نخواهد بود و به ایتالیا و محل تمرینات رم برمی‌گردد.

مهدی ترابی هم دیگر غایب کاروان تیم ملی ایران در سفر به ترکمنستان است و پس از غیبت در دیدار رفت مرحله انتخابی جام جهانی 2026 برابر این تیم به دلیل سرما خوردگی، مسابقه برگشت را هم از دست داده است.

علاوه بر غیبت ترابی، جهانبخش و آزمون در سفر به ترکمنستان، سه ملی پوش دیگر هم منتظر ویزای این کشور هستند تا کاروان تیم ایران را همراهی کنند.

دیدگاه‌ها